Quote from Guest on 6 March 2012, 14:37Jag skulle tycka det var jättesmidigt att kunna se i telefonen vilka pass som är planerade under dagen. Är detta något som kommer snart? 🙂
Jag skulle tycka det var jättesmidigt att kunna se i telefonen vilka pass som är planerade under dagen. Är detta något som kommer snart? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 14:47Du kan sätta dagens pass som genomförda när du vaknar.
Du kan sätta dagens pass som genomförda när du vaknar.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 14:50Jag tror jag läste i en annan tråd att den funktion kommer
Jag tror jag läste i en annan tråd att den funktion kommer
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 14:16Om jag ska sätta dagens pass som genomförda måste jag ju ändå logga in på hemsidan. Det är ju det jag vill undvika 😛
Om jag ska sätta dagens pass som genomförda måste jag ju ändå logga in på hemsidan. Det är ju det jag vill undvika 😛
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 15:30Instämmer! Jag skulle oxå vilja ha den möjligheten, så vore kanon om den är på G! 🙂
Instämmer! Jag skulle oxå vilja ha den möjligheten, så vore kanon om den är på G! 🙂