Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag är en lat och slö person. För att träningen skall bli av måste jag planera och strukturera min tid, därför använder jag mig av Funbeats träningskalender. Jag brukar skriva in en vecka i förväg vad jag planerar att träna. Sen fyller jag i data om jag h

Det låter som en bug tycker jag!

Eller så blir det automatisk att den sätter passet som genomfört, när du ändrar i den (för du kan ju ha genomfört det i efterhand så där) och du ändrar inte till att det inte är genomfört innan du sparar dina ändringar 😀

Men det finns inget sätt att markera att det inte är genomfört när man är inne på passet en andra gång. Eller så finns det, men jag är för korkad för att hitta det (H)

Nej det finns nog inte om man går in på passet en andra gång,,,det är bara när man kollar planerade pass första gången och då markerar att den inte är genomförd,,,,då kan man skriva sin förklaring men inte sen tror jag. Har för mig att jag varit med om sa

Jag tycker det borde finnas möjlighet att gå in och ändra även icke genomförda pass i efterhand. De där valrutorna för om det är genomfört eller inte borde ju rimligtvis ligga kvar hela tiden så man kan ha kvar det som ej genomfört.

Ja, jag brukar som sagt fylla i varför jag inte genomfört passet, och det är inte alltid jag kommer ihåg det första gången jag är inne. Är det någon som läser detta som kan fixa till det?

Olle läser diskussioner ibland, men det bästa är att du mailar honom om detta. Du kan ju bifoga en länk till den här tråden också.
Här är adressen som du kan använda för att maila till Olle: info@funbeat.se

Tack Rebecca, nu har jag mailat!

Aha! Ja visst är det en bugg. Man bör rimligtvis kunna låta pass förbli icke genomförda även om man redigerar dem i efterhand. Jag antecknar för åtgärd!

12