Quote from Guest on 29 August 2007, 18:41tjena,,är ny på sidan och gillar den grymt mkt=)..men jag kan inte knåpa mig fram till hur jag planerar träningen,,får inte till det,,vart är sidan där jag kan planera min träning tacksam för snabba svar,,krikke
tjena,,är ny på sidan och gillar den grymt mkt=)..men jag kan inte knåpa mig fram till hur jag planerar träningen,,får inte till det,,vart är sidan där jag kan planera min träning tacksam för snabba svar,,krikke
Quote from Camilla Maunu on 29 August 2007, 18:51Träningen blir planerad om du lägger in passet via Registrera träning minst en dag i förväg. Jag som många andra önskar att man skulle kunna planera träningspass på aktuell dag, men tyvärr...
Välkommen till ett lysande träningscommunity
Träningen blir planerad om du lägger in passet via Registrera träning minst en dag i förväg. Jag som många andra önskar att man skulle kunna planera träningspass på aktuell dag, men tyvärr...
Välkommen till ett lysande träningscommunity
Quote from Camilla Höög on 29 August 2007, 19:02Om du ska lägga in många pass så är det enklare att skriva dem i ett excelark och sedan importera allt på en gång.
Om du ska lägga in många pass så är det enklare att skriva dem i ett excelark och sedan importera allt på en gång.
Quote from Panama B on 29 August 2007, 20:38Eller sätt upp flera ,mål dvs. hur mycket du skall göra per vecka i tid/distans etc....
Eller sätt upp flera ,mål dvs. hur mycket du skall göra per vecka i tid/distans etc....
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 17:21Ni verkar kunna detta...
Hur gör jag för att lägga in framtida tävlingar i kalendern?
Blir det mål?? eller??
Ni verkar kunna detta...
Hur gör jag för att lägga in framtida tävlingar i kalendern?
Blir det mål?? eller??
Quote from Camilla Höög on 13 September 2007, 18:15Om du lägger in en tävling i din kalender så blir det precis som ett framtida träningspass. Jag gissar att du menar när du klickar på "Lägg till i min träningskalender" för en tävling.
Mål läggs endast till genom att klicka på lägg till mål.
Om du lägger in en tävling i din kalender så blir det precis som ett framtida träningspass. Jag gissar att du menar när du klickar på "Lägg till i min träningskalender" för en tävling.
Mål läggs endast till genom att klicka på lägg till mål.
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 21:45Ok
lite trist
vill skilja på träningar och tävlingartack för hjälpen
Ok
lite trist
vill skilja på träningar och tävlingar
tack för hjälpen
Quote from Lena O on 14 September 2007, 08:01Lotta: Hur skulle du skilja på träning o tävling om du inte lade inte den i framtid?
Lotta: Hur skulle du skilja på träning o tävling om du inte lade inte den i framtid?
Quote from Camilla Höög on 14 September 2007, 08:58Enklast är att helt enkelt skriva att det är en tävling.
Vissa träningstyper har "träningstyp - tävling", bl.a. multisport och golf.Jag skulle önska att aktiviteten var skilt från typen av träning. 2 comboboxar, 1 för löpning, multisport, cykling etc. o
Enklast är att helt enkelt skriva att det är en tävling.
Vissa träningstyper har "träningstyp - tävling", bl.a. multisport och golf.
Jag skulle önska att aktiviteten var skilt från typen av träning. 2 comboboxar, 1 för löpning, multisport, cykling etc. o
Quote from Funbeat user on 14 September 2007, 09:36Gary,
Jag använder bara kalendern och skriver in
träning efter passet. Jag skriver inte in planerad
träning alls....(den finns bara i huvudet )Så det var därför jag letade efter en tävlingsknapp
tex om man letar i tävlingskalendern, att det då gick a
Gary,
Jag använder bara kalendern och skriver in
träning efter passet. Jag skriver inte in planerad
träning alls....(den finns bara i huvudet )
Så det var därför jag letade efter en tävlingsknapp
tex om man letar i tävlingskalendern, att det då gick a