Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningPlats finns i bil Stockholm - Van …
You need to log in to create posts and topics.

12

Sticker tidigt på morgonen från Stockholm (Tullinge) och åker hem igen efter loppet.

Hej, kan vara intresserad. Vad skulle det kosta? Bor vid Roslagstull. Hur många är det i bilen? MVH Christoffer Rydland

Just nu är det bara jag i bilen. Två hundra hade jag tänkt mig.

Får det plats så många?

200 väldigt små personer hade jag tänkt mig! 🙂 Okej, 200kr i resebidrag / person för att vara lite mer tydlig! Och fyra passagerare kan nog få plats i bilen.

Tjena!

Jag hade tänkt simma Vansbro, och hänger gärna med om det finns plats kvar! Bor i Alvik.

Vilken tid tänker du åka?

Jag kan också tänka mig att följa med, om det kostar 200:-. Jag bor som sagt vid Roslagstull. Maila mig gärna på christoffer.rydland@hhs.se.

Jag startar 13:45, hade tänkt mig vara i Vansbro senast 12.00, resan dit tar ca. 4h. Sen beror det även på medföljande, vilken tid de skall starta. Men som det ser ut just nu så kör jag iväg vid sjutiden.

Stefan,

Det låter perfekt för min del. Är dock inte anmäld ännu, men jag hamnar ju i något av de senare startfälten...

Jag vill åka med! Kan du bekräfta på min mejl:
daniel_t_l@
hotmail.com

så att jag kan anmäla mig!

/Daniel

Hej Stefan,

Har du kvar en plats i bilen? Om så tar jag gärna den. Jag följer mest troligt bara med upp i bilen då jag åker hem med en kompis. Jag betalar ändå 200kr.

Själv startar jag 14.30

Hör av dig på anders.r.nilsson@gmail.com huruvida det finns p

12