Quote from Guest on 25 June 2009, 18:26Sticker tidigt på morgonen från Stockholm (Tullinge) och åker hem igen efter loppet.
Sticker tidigt på morgonen från Stockholm (Tullinge) och åker hem igen efter loppet.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 18:36Hej, kan vara intresserad. Vad skulle det kosta? Bor vid Roslagstull. Hur många är det i bilen? MVH Christoffer Rydland
Hej, kan vara intresserad. Vad skulle det kosta? Bor vid Roslagstull. Hur många är det i bilen? MVH Christoffer Rydland
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 08:16Just nu är det bara jag i bilen. Två hundra hade jag tänkt mig.
Just nu är det bara jag i bilen. Två hundra hade jag tänkt mig.
Quote from Elias Engqvist on 26 June 2009, 08:54Får det plats så många?
Får det plats så många?
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 10:50200 väldigt små personer hade jag tänkt mig! 🙂 Okej, 200kr i resebidrag / person för att vara lite mer tydlig! Och fyra passagerare kan nog få plats i bilen.
200 väldigt små personer hade jag tänkt mig! 🙂 Okej, 200kr i resebidrag / person för att vara lite mer tydlig! Och fyra passagerare kan nog få plats i bilen.
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 21:27Tjena!
Jag hade tänkt simma Vansbro, och hänger gärna med om det finns plats kvar! Bor i Alvik.
Vilken tid tänker du åka?
Tjena!
Jag hade tänkt simma Vansbro, och hänger gärna med om det finns plats kvar! Bor i Alvik.
Vilken tid tänker du åka?
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 22:45Jag kan också tänka mig att följa med, om det kostar 200:-. Jag bor som sagt vid Roslagstull. Maila mig gärna på christoffer.rydland@hhs.se.
Jag kan också tänka mig att följa med, om det kostar 200:-. Jag bor som sagt vid Roslagstull. Maila mig gärna på christoffer.rydland@hhs.se.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 09:58Jag startar 13:45, hade tänkt mig vara i Vansbro senast 12.00, resan dit tar ca. 4h. Sen beror det även på medföljande, vilken tid de skall starta. Men som det ser ut just nu så kör jag iväg vid sjutiden.
Jag startar 13:45, hade tänkt mig vara i Vansbro senast 12.00, resan dit tar ca. 4h. Sen beror det även på medföljande, vilken tid de skall starta. Men som det ser ut just nu så kör jag iväg vid sjutiden.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:38Stefan,
Det låter perfekt för min del. Är dock inte anmäld ännu, men jag hamnar ju i något av de senare startfälten...
Jag vill åka med! Kan du bekräfta på min mejl:
daniel_t_l@
hotmail.comså att jag kan anmäla mig!
/Daniel
Stefan,
Det låter perfekt för min del. Är dock inte anmäld ännu, men jag hamnar ju i något av de senare startfälten...
Jag vill åka med! Kan du bekräfta på min mejl:
daniel_t_l@
hotmail.com
så att jag kan anmäla mig!
/Daniel
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 16:50Hej Stefan,
Har du kvar en plats i bilen? Om så tar jag gärna den. Jag följer mest troligt bara med upp i bilen då jag åker hem med en kompis. Jag betalar ändå 200kr.
Själv startar jag 14.30
Hör av dig på anders.r.nilsson@gmail.com huruvida det finns p
Hej Stefan,
Har du kvar en plats i bilen? Om så tar jag gärna den. Jag följer mest troligt bara med upp i bilen då jag åker hem med en kompis. Jag betalar ändå 200kr.
Själv startar jag 14.30
Hör av dig på anders.r.nilsson@gmail.com huruvida det finns p