Quote from Guest on 7 April 2011, 15:47Har tagit ledigt från jobbet, fixat boende m.m. men givetvis missat att anmäla mig!
Någon som har fått förhinder och inte kan åka Vätternrundan i år? I så fall köper jag gärna din plats!
Har tagit ledigt från jobbet, fixat boende m.m. men givetvis missat att anmäla mig!
Någon som har fått förhinder och inte kan åka Vätternrundan i år? I så fall köper jag gärna din plats!
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 15:57Jag jagar för tillfället en kille som skulle köpa min start, men får inte tag i honom.
Hör han inte av sig så får du köpa min.
Jag ger honom en rimlig chans till i morgon em.
Jag jagar för tillfället en kille som skulle köpa min start, men får inte tag i honom.
Hör han inte av sig så får du köpa min.
Jag ger honom en rimlig chans till i morgon em.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:29låter jättebra 🙂 sticker till thailand på lördag kväll, så hör gärna av dig imorgon 🙂 mitt nr är 0735262199 eller mail: liiinuss@hotmail.com
låter jättebra 🙂 sticker till thailand på lördag kväll, så hör gärna av dig imorgon 🙂 mitt nr är 0735262199 eller mail: liiinuss@hotmail.com
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 16:12Sorry Linus, han köpte den. Men ha de bra i Thailand..:)
Sorry Linus, han köpte den. Men ha de bra i Thailand..:)
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 03:05tack ändå 🙂
tack ändå 🙂