Quote from Guest on 3 December 2013, 08:18Funderar på att åka till playitas i slutet av juni.
50meters bassängen, kommer man åt den som enskild motionär eller är den upptagen hela tiden av grupper?
Går det att simma i havet eller är det strömt och otäckt?
Tror ni det är för varmt för att träna
Funderar på att åka till playitas i slutet av juni.
50meters bassängen, kommer man åt den som enskild motionär eller är den upptagen hela tiden av grupper?
Går det att simma i havet eller är det strömt och otäckt?
Tror ni det är för varmt för att träna
Quote from Lisa Bringhed on 3 December 2013, 08:28Mot betalning kommer man åt poolen.
Havet var inte strömt men rejält vågigt när jag var där. Det var visst en massa maneter under ett förbundsläger men jag har inte sett några.Men varför playitas i juni?
50m utomhus-poolen och oändligt mycket vackrare
Mot betalning kommer man åt poolen.
Havet var inte strömt men rejält vågigt när jag var där. Det var visst en massa maneter under ett förbundsläger men jag har inte sett några.
Men varför playitas i juni?
50m utomhus-poolen och oändligt mycket vackrare
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 10:06Slutet utav Juni, då kör man hemma.
Slutet utav Juni, då kör man hemma.
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 07:37Jag vill åka till Playitas i juni för att jag har fått för mig att det inte riktigt är lika varmt där som "alla andra ställen i solen". Övriga familjemedlemmar vill åka till solen så jag ser fuerteventura som en möjlig kompromiss...
Men det är alltid svå
Jag vill åka till Playitas i juni för att jag har fått för mig att det inte riktigt är lika varmt där som "alla andra ställen i solen". Övriga familjemedlemmar vill åka till solen så jag ser fuerteventura som en möjlig kompromiss...
Men det är alltid svå
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 10:31Är nog inte så galet varmt där, men väldigt stark sol. Ligger ju långt söderut, men vattnet blir aldrig särkskilt varmt pga svala strömmar o det håller lufttemperaturen nere
Är nog inte så galet varmt där, men väldigt stark sol. Ligger ju långt söderut, men vattnet blir aldrig särkskilt varmt pga svala strömmar o det håller lufttemperaturen nere
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 12:35Jag har varit på Playitas under februari månad.
Hade en "dålig" dag med lite regn och massor utav vind, övriga 9 dagar så var det riktigt riktigt varmt.
Detta är då under deras "lågsäsong".http://www.medeltemperatur.se/spanien/fuerteventura
Juni månad
Jag har varit på Playitas under februari månad.
Hade en "dålig" dag med lite regn och massor utav vind, övriga 9 dagar så var det riktigt riktigt varmt.
Detta är då under deras "lågsäsong".
http://www.medeltemperatur.se/spanien/fuerteventura
Juni månad
Quote from Funbeat user on 17 December 2013, 21:18Vi var där i juli i år, då är det för varmt!
Antingen måste man gå upp okristligt tidigt eller starta sent på kvällen om man vill springa och cykla långpass.
Däremot tyckte barnen vattentemperaturen i poolen var perfekt, med tanke på kompromiss....
Vi var där i juli i år, då är det för varmt!
Antingen måste man gå upp okristligt tidigt eller starta sent på kvällen om man vill springa och cykla långpass.
Däremot tyckte barnen vattentemperaturen i poolen var perfekt, med tanke på kompromiss....