Quote from Guest on 27 April 2011, 23:23Jag och några andra har haft små interndiskussioner, men inte kommit fram till något vettigt, så nu blir det till att vända sig till den samlade expertisen.
Kan någon ge ett bra tips på hur man skulle kunna lösa uppföljning av poängresultat på FB? Jag ha
Jag och några andra har haft små interndiskussioner, men inte kommit fram till något vettigt, så nu blir det till att vända sig till den samlade expertisen.
Kan någon ge ett bra tips på hur man skulle kunna lösa uppföljning av poängresultat på FB? Jag ha
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 23:33Om maxpoängen är 20 kan du ju använda intensitetsfältet och få fin färgmarkering på köpet 😀
Om maxpoängen är 20 kan du ju använda intensitetsfältet och få fin färgmarkering på köpet 😀
Quote from Christer Berg on 28 April 2011, 06:15går det inte använda intervallfunktionen för det? 3 fält som går att använda till poäng, antal pilar och avstånd.
går det inte använda intervallfunktionen för det? 3 fält som går att använda till poäng, antal pilar och avstånd.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 09:26Reps? Går antalet repetitioner/steg att använda för sån statistik?
Reps? Går antalet repetitioner/steg att använda för sån statistik?
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 21:47@Magnus: Det skulle man ju kunna tänka sig om man viktar resultatet så att 20 alltid motsvarar dagens maxpoäng. Inte idealt, men det går.
@Christian: En riktigt bra idé om man inte bryr sig om tidsbiten i systemet och för just den här träningen är den ju
@Magnus: Det skulle man ju kunna tänka sig om man viktar resultatet så att 20 alltid motsvarar dagens maxpoäng. Inte idealt, men det går.
@Christian: En riktigt bra idé om man inte bryr sig om tidsbiten i systemet och för just den här träningen är den ju
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 09:47Ja då funkade ju inte det, klart man vill ha sånt också med,
antal pilar skott och så utfallet ...
Ja då funkade ju inte det, klart man vill ha sånt också med,
antal pilar skott och så utfallet ...
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 12:32Excel 😉
..men jag hade också gärna reggat all statistik på ett ställe.
Excel 😉
..men jag hade också gärna reggat all statistik på ett ställe.
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 16:34@Oskar: Jo, det är klart, excel hade ju funkat och det skulle man ju dessutom kunna köra i telefonen 🙂 Hade jag sedan haft en annan telefon hade det funnits en alldeles utmärkt bågskytteapp. att tillgå, men nu får man skylla sig själv...
Lösningen just
@Oskar: Jo, det är klart, excel hade ju funkat och det skulle man ju dessutom kunna köra i telefonen 🙂 Hade jag sedan haft en annan telefon hade det funnits en alldeles utmärkt bågskytteapp. att tillgå, men nu får man skylla sig själv...
Lösningen just
Quote from Christer Berg on 1 May 2011, 16:47Ett annat alternativ är väl kanske att köra ett gemensamt dokument i google docs där endast ni kan lägga in era resultat och länka till fb.
Ett annat alternativ är väl kanske att köra ett gemensamt dokument i google docs där endast ni kan lägga in era resultat och länka till fb.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 23:06@Christian: Jo, det är ju ett alternativ naturligtvis.
Tack!
@Christian: Jo, det är ju ett alternativ naturligtvis.
Tack!