Quote from Guest on 2 January 2011, 21:23Marathon, halvmarathon i Botniahallen.
Marathon, halvmarathon i Botniahallen.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 21:33Har du nån hemsida? Min finska är usel så det går sådär för mig att försöka leta fram nåt.
Är loppet i Pojo, Raseborg?
Har du nån hemsida? Min finska är usel så det går sådär för mig att försöka leta fram nåt.
Är loppet i Pojo, Raseborg?
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 07:40Det finns en hemsida - men inte så mycket innehåll och allt på finska:
http://netti.nic.fi/~tiki/ratamara.htmLoppet går i Korsholm utanför Vasa.
Man springer alltså i en hall på 400 meters bana.
Det finns en hemsida - men inte så mycket innehåll och allt på finska:
http://netti.nic.fi/~tiki/ratamara.htm
Loppet går i Korsholm utanför Vasa.
Man springer alltså i en hall på 400 meters bana.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 09:40Jag börjar tycka att det vore trevligt med någon sorts zonindelning av våra grannländer; Norra, mellersta och södra Finland t ex?
Jag börjar tycka att det vore trevligt med någon sorts zonindelning av våra grannländer; Norra, mellersta och södra Finland t ex?
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 10:08Ingen dum idé alls Lingling ... det är rätt långt mellan södra och norra Finland - för att inte tala om hur långt det är ut till ryska gränsen! 🙂
Ingen dum idé alls Lingling ... det är rätt långt mellan södra och norra Finland - för att inte tala om hur långt det är ut till ryska gränsen! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 10:20Jo det är det jag tänker på. Om jag bodde i Haparanda t ex så vore en tävling i Kolari inte så långt bort, medan för den som bor i 08 är det väldigt långt, för att inte tala om Skåne. En tävling i Åbo/Helsingfors är däremot nära med färjan för den i 08.
Jo det är det jag tänker på. Om jag bodde i Haparanda t ex så vore en tävling i Kolari inte så långt bort, medan för den som bor i 08 är det väldigt långt, för att inte tala om Skåne. En tävling i Åbo/Helsingfors är däremot nära med färjan för den i 08.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 14:30Tack för hemsidan. Det finns ju alltid google translate även om det blir lite si och så ibland så kan man ju få ett aningens hum om man har tur :P.
Tack för hemsidan. Det finns ju alltid google translate även om det blir lite si och så ibland så kan man ju få ett aningens hum om man har tur :P.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 14:46Förresten, ursäkta FB-medlemmar som _bor_ i Finland, Norge och Danmark, ni har såklart ännu större behov av en uppdelning, fast troligen med lite mer finlir.
Min tanke var bara att även om man antar att alla medlemmar bor i Sverige, så är det skillnad på
Förresten, ursäkta FB-medlemmar som _bor_ i Finland, Norge och Danmark, ni har såklart ännu större behov av en uppdelning, fast troligen med lite mer finlir.
Min tanke var bara att även om man antar att alla medlemmar bor i Sverige, så är det skillnad på