Quote from Guest on 19 September 2010, 07:16Började i slutet på förra året cykla som rehabträning för min "trasiga" höft, först på min "vardagscykel", sen på en impulsköpt instegssracer, träningen har gett resultat över förväntan, har inte alls lika ont längre i höften, och har dessutom upptäckt hu
Började i slutet på förra året cykla som rehabträning för min "trasiga" höft, först på min "vardagscykel", sen på en impulsköpt instegssracer, träningen har gett resultat över förväntan, har inte alls lika ont längre i höften, och har dessutom upptäckt hu
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 07:26Om du går upp i pris så kan du ladda över informationen till din dator och även få Polars dataprogram med grafer o annat.
Jag tror att det är CS400 som har detta.
Om du går upp i pris så kan du ladda över informationen till din dator och även få Polars dataprogram med grafer o annat.
Jag tror att det är CS400 som har detta.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 07:58Det stämmer, CS400. Jag köpte min från bike-discount.de men det var mest därför att det fanns andra grejor som de hade. Jag är mycket nöjd.
Annars ... CS200cad är säkert ok. Jag har även en CS100 + kadensmätare på en annan cykel och den gör det den ska k
Det stämmer, CS400. Jag köpte min från bike-discount.de men det var mest därför att det fanns andra grejor som de hade. Jag är mycket nöjd.
Annars ... CS200cad är säkert ok. Jag har även en CS100 + kadensmätare på en annan cykel och den gör det den ska k
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 10:59Någon som har någon aning om det finns armband att köpa till CS200, så man kan ha den på sig som en vanlig pulsklocka?
Har sett att det finns till en del av de dyrare modellerna. Men de skriver alltid att det inte är kompatibelt med cs200.
Lämna gärna en
Någon som har någon aning om det finns armband att köpa till CS200, så man kan ha den på sig som en vanlig pulsklocka?
Har sett att det finns till en del av de dyrare modellerna. Men de skriver alltid att det inte är kompatibelt med cs200.
Lämna gärna en
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 11:15Hej, Jag har ett sådant armband. Jag köpte det på Cykelcity.
Hej, Jag har ett sådant armband. Jag köpte det på Cykelcity.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:06200 går också överföra till datorn...
200 går också överföra till datorn...
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:16Kan du överföra program från datorn till klockan?
Kan du överföra program från datorn till klockan?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:51Från datorn till klockan ... ja, det är egentligen det man vill ha.
Jag har inte alltid någon att köra intervaller med .. då är det bra att ha en klocka som stressar upp mig. Och om jag märker att jag har missat något, så kan jag justera träningspasset i
Från datorn till klockan ... ja, det är egentligen det man vill ha.
Jag har inte alltid någon att köra intervaller med .. då är det bra att ha en klocka som stressar upp mig. Och om jag märker att jag har missat något, så kan jag justera träningspasset i