Quote from Guest on 22 July 2011, 10:22Jag fick just en störande popupreklam och undrar om det är funbeat som har börjat med sådant eller om det är något i min dator som spökar?
Jag fick just en störande popupreklam och undrar om det är funbeat som har börjat med sådant eller om det är något i min dator som spökar?
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 10:32Samma i min Androidtelefon.
Samma i min Androidtelefon.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 10:33Fick jag med. Klickade bort den så snabbt att jag inte hann se vad det var...
Fick jag med. Klickade bort den så snabbt att jag inte hann se vad det var...
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 10:37Något om att vinna en iPhone4...
Något om att vinna en iPhone4...
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 13:23Firefox med Adblock Plus är en bra kombination mot oönskad reklam.
Firefox med Adblock Plus är en bra kombination mot oönskad reklam.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 13:49Jag funderar starkt på en Iphone4 men nu kommer det ingen popupreklam. Helvete också!
Jag funderar starkt på en Iphone4 men nu kommer det ingen popupreklam. Helvete också!
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 19:36Stefan: det är en bra metod mot gratissidor som funbeat också.
En bättre metod är att säga ifrån när reklamen går överstyr.
Stefan: det är en bra metod mot gratissidor som funbeat också.
En bättre metod är att säga ifrån när reklamen går överstyr.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 19:47Anna ?? (t+)
Jag håller med dig fullständigt!
Anna ?? (t+)
Jag håller med dig fullständigt!
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 09:55Så är det Anna ??! Det är därför jag gjort undantag av adblock på mina favoritsidor. Reklamen får strömma fritt här på funbeat så länge man inte blir dränkt av banners och popups:-)
Så är det Anna ??! Det är därför jag gjort undantag av adblock på mina favoritsidor. Reklamen får strömma fritt här på funbeat så länge man inte blir dränkt av banners och popups:-)
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 16:49Popup-reklam på FunBeat ska inte finnas. Om det verkligen sker igen, kan ni då försöka ta en skärmbild och maila till mig på info@funbeat.se?
Popup-reklam på FunBeat ska inte finnas. Om det verkligen sker igen, kan ni då försöka ta en skärmbild och maila till mig på info@funbeat.se?