Quote from Guest on 28 January 2009, 20:12Jag tyckte att det lät lockande att diskutera praliner. Jag har en delad första plats där Karins lakritstryfflar samt Ferrero Rocher samsas. För de räknas väl som praliner?
Jag tyckte att det lät lockande att diskutera praliner. Jag har en delad första plats där Karins lakritstryfflar samt Ferrero Rocher samsas. För de räknas väl som praliner?
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 20:22400g godis i helgen med en halv flarra vin. Toppat med Hamburgermiddag Tisdag kväll och Onsdag kväll. Och så här kan man hålla på utan att lägga på sig ett gram.
Undrar om man ska gå ut och försöka persa på milen ikväll...
400g godis i helgen med en halv flarra vin. Toppat med Hamburgermiddag Tisdag kväll och Onsdag kväll. Och så här kan man hålla på utan att lägga på sig ett gram.
Undrar om man ska gå ut och försöka persa på milen ikväll...
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 22:22Jag vill också ha hamburgare! Å du åt väl grekiskt igår? Kanske var en grekisk hamburgare... Själv åt jag två kitkat och en yoghurt före passet idag o två mackor efter. Värdelöst att träna 19.30, man kan inte äta för mycket innan (dvs ingen vettig middag)
Jag vill också ha hamburgare! Å du åt väl grekiskt igår? Kanske var en grekisk hamburgare... Själv åt jag två kitkat och en yoghurt före passet idag o två mackor efter. Värdelöst att träna 19.30, man kan inte äta för mycket innan (dvs ingen vettig middag)
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 21:17Ja Tobbe, jag känner igen mig. Vi är två bortskämda slynglar i fortfarande ungdomliga, väl fungerande kroppar. Det där med mat och träning är ett svårlöst pussel för mig också, brukar sitta och vara vrålhungrig på tåget hem från jobbet och undra ännu en g
Ja Tobbe, jag känner igen mig. Vi är två bortskämda slynglar i fortfarande ungdomliga, väl fungerande kroppar. Det där med mat och träning är ett svårlöst pussel för mig också, brukar sitta och vara vrålhungrig på tåget hem från jobbet och undra ännu en g
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 10:32Här har ni lite exklusiva praliner...
http://www.delafee.com/luxury-chocolate-gift.php
8 bitar med guldkant (24-karat).
Pris: ca 900 krOm man tycker att det är dyrt så går det också bra att köpa 2 st praliner till priset av 350 kr.
hmm... Hur god kan
Här har ni lite exklusiva praliner...
http://www.delafee.com/luxury-chocolate-gift.php
8 bitar med guldkant (24-karat).
Pris: ca 900 kr
Om man tycker att det är dyrt så går det också bra att köpa 2 st praliner till priset av 350 kr.
hmm... Hur god kan
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 15:43Det är orättvist att vissa i forumet kan äta precis vad som helst utan att det märks på dem, och sedan gå ut och köra milen på 42 minuter. En annan tränar som ett djur (äter visserligen som en häst också, både nyttigt och onyttigt) för att hålla kroppen
Det är orättvist att vissa i forumet kan äta precis vad som helst utan att det märks på dem, och sedan gå ut och köra milen på 42 minuter. En annan tränar som ett djur (äter visserligen som en häst också, både nyttigt och onyttigt) för att hålla kroppen
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 18:18Men Jens, missade du Karins lakritstryfflar i Hede? Stackars dig. Vi fick med dem hem, men det var inte så många kvar när vi rullade in i Frösunda...
Men Jens, missade du Karins lakritstryfflar i Hede? Stackars dig. Vi fick med dem hem, men det var inte så många kvar när vi rullade in i Frösunda...
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 07:18Yes!!!! Äntligen ligger jag överst på listan, till och med före Carina. Jag ska genast ta en skärmdump och spara detta historiska ögonblick!
Kom igen Carina, nu rycker vi i toppen!
Yes!!!! Äntligen ligger jag överst på listan, till och med före Carina. Jag ska genast ta en skärmdump och spara detta historiska ögonblick!
Kom igen Carina, nu rycker vi i toppen!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 08:59Kul att du gillade lakritstryfflarna Carina 🙂 - dom hamnade i alla fall i rätt bil hem till slut. Är ni fler som är lakritstokiga måste ni testa en underbar tryffel på Chokladfabriken. Det är chokladöverdragen lakritskola toppad med havssalt - riktigt m
Kul att du gillade lakritstryfflarna Carina 🙂 - dom hamnade i alla fall i rätt bil hem till slut. Är ni fler som är lakritstokiga måste ni testa en underbar tryffel på Chokladfabriken. Det är chokladöverdragen lakritskola toppad med havssalt - riktigt m
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 10:36BILD:www.dn.se/content/1/c6/75/32/72/godis1_448.jpg
BILD:www.dn.se/content/1/c6/75/32/72/godis1_448.jpg