Quote from Guest on 21 March 2009, 19:50Startar ny prattråd för nästa år.
God Jul & Gott nytt år önskar Maria
Hoppas det nya året blir bra för oss alla Utmanare.
Startar ny prattråd för nästa år.
God Jul & Gott nytt år önskar Maria
Hoppas det nya året blir bra för oss alla Utmanare.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 20:00Vad ska ni göra under påsken? Har ni några planer redan för det? Brukar ni fira påsken på nåt speciellt sätt?
Vad ska ni göra under påsken? Har ni några planer redan för det? Brukar ni fira påsken på nåt speciellt sätt?
Quote from Fredrik Borgström on 22 March 2009, 09:47Oj, är det snart påsk! Hoppas som alltid på hyfsat väder för utomhusaktiviteter.
Ser fram emot långa cykelturer och vandringar med matsäckslunch. Vad gäller traditioner så är det nog bara ägg och sill som är viktigt för min del. Kanske ett litet, litet på
Oj, är det snart påsk! Hoppas som alltid på hyfsat väder för utomhusaktiviteter.
Ser fram emot långa cykelturer och vandringar med matsäckslunch. Vad gäller traditioner så är det nog bara ägg och sill som är viktigt för min del. Kanske ett litet, litet på
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 10:40Jag åker norrut till mina föräldrar. Vi hoppas på en härligt, solig vinterdag i någon slalombacke i närheten. Sitta i en snödriva mellan åken och äta mackor och varm choklad. Då är livet toppen. I övrigt blir det väl att umgås, gå på promenader och spela
Jag åker norrut till mina föräldrar. Vi hoppas på en härligt, solig vinterdag i någon slalombacke i närheten. Sitta i en snödriva mellan åken och äta mackor och varm choklad. Då är livet toppen. I övrigt blir det väl att umgås, gå på promenader och spela
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 20:56Ja det är väl om 2 veckor tror jag.
Ja det är väl om 2 veckor tror jag.
Quote from Torbjörn Karlsson on 23 March 2009, 15:30Jag kanske åker till Tyskland. Där blir det många och långa promenader i de natursköna omgivningarna :-).
Jag kanske åker till Tyskland. Där blir det många och långa promenader i de natursköna omgivningarna :-).
Quote from Torbjörn Karlsson on 3 April 2009, 12:30Det blir ingen resa till Tyskland så jag får träna och promenera som vanligt här hemma
Det blir ingen resa till Tyskland så jag får träna och promenera som vanligt här hemma