Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd November
You need to log in to create posts and topics.

Hej tjejer!

Jag har inte haft några bra träningsveckor de senaste två veckorna, pga saker som kommit ivägen... Men nu är jag tillbaka igen!

Hur går det för er?

För mig går det inge bra, har fått lunginflammation. Så min motion består i att gå fram och tillbaka i lägenheten.

Usch! Vad jobbigt det låter =( Jag borde vara glad att jag bara har förhinder pga annat att göra en vecka, och inte är sjuk. Krya på dig!

Det låter jobbigt Johanna. Om du nu är så frisk att du orkar vanka fram och tillbaka i lägenhetet, kanske du kan köra på projektet "kulturell träning", nämligen att se så många filmer som möjligt. Kruxet är väl mäst att hitta klassikerna man har missat. D

Evely jag är redan på gång med det projektet... Har lånat massa filmer av alla jag känner.

Här går de bara bra. Har börjat få in massa bra rutin på träning. 😀 Och kul är de oxå. Kan inte bli bättre.

Den här j-a förkylningen som vägrar ge med sig. Jag är inne på 7:de veckan nu. Jag försöker att gå på promenader bara föra att röra mig men eftersom det varit lite snö och väldigt halt sedan slutet på förra veckan är det så svårt att motivera sig att gå u

Här går träningen okej. Tror jag har övertränat lite, kroppen sa ifrån i slutet av förra veckan men känns bättre nu. Dock kom snön på riktigt idag och det är inte motiverande att springa i mörker på smala isiga asfaltsvägar (ok det finns grusvägar också),