Quote from Guest on 2 June 2009, 20:46Här kan vi snacka om vad som händer, vilka som osv...
..vi får tugga lite på de andra med så de skapar konton också.Fördelen är att alla kan komma åt detta även om man inte har jobb-mailen hemma
ses //O
Här kan vi snacka om vad som händer, vilka som osv...
..vi får tugga lite på de andra med så de skapar konton också.
Fördelen är att alla kan komma åt detta även om man inte har jobb-mailen hemma
ses //O
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 20:56Precis Ola,
Ungefår så här jag tänkte när jag nämde denna sida i fredags, detta får vi förmedla till övriga i laget. Janne
Precis Ola,
Ungefår så här jag tänkte när jag nämde denna sida i fredags, detta får vi förmedla till övriga i laget. Janne
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 18:10Hur ligger du till med försäsongsträningen Janne?
Hur ligger du till med försäsongsträningen Janne?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 07:59Jag får ställe frågan igen, vi är ju 4st än så länge på funbeat.
Tycker denna sida är kanon, loggar alla mina träningstillfällen 😉
//Janne
Jag får ställe frågan igen, vi är ju 4st än så länge på funbeat.
Tycker denna sida är kanon, loggar alla mina träningstillfällen 😉
//Janne
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 08:16Vi är fler, sex stycken nu:
Bohm, Ola
Flood, Jan
Jacobsson, Kristoffer
Johanson, Peter
Sjöholm, Mats
Wallèn, Krister
Vi är fler, sex stycken nu:
Bohm, Ola
Flood, Jan
Jacobsson, Kristoffer
Johanson, Peter
Sjöholm, Mats
Wallèn, Krister
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 08:22Jag har skickat ut mail nu igen att vi drar igång barmarksträningen i morgon dom som kan denna lördag, eller så startar vi nästa lördag, väntar svar vilka som kan.
//Janne
Jag har skickat ut mail nu igen att vi drar igång barmarksträningen i morgon dom som kan denna lördag, eller så startar vi nästa lördag, väntar svar vilka som kan.
//Janne
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 08:07Kul igår, hur känns det i kroppen för er idag?
Jag är lam stel..... 🙂
Kul igår, hur känns det i kroppen för er idag?
Jag är lam stel..... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 18:29Precis, det var gött att åka lite skridskor igen 😉
Precis, det var gött att åka lite skridskor igen 😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2009, 21:36Nu får du hålla ihop laget på Lördag Janne, kämpa väl!
Nu får du hålla ihop laget på Lördag Janne, kämpa väl!
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 09:29Mats, kolla över om du har nån inställning som gör att andra personer inte kan se din träning.
Janne, kan du se Mats träningspass?
Mats, kolla över om du har nån inställning som gör att andra personer inte kan se din träning.
Janne, kan du se Mats träningspass?