Quote from Guest on 3 April 2009, 13:055 & 10km på Göteborg Cross Country byter 2009 namn till Premiärloppet.
www.saik.nu/goteborgxc
5 & 10km på Göteborg Cross Country byter 2009 namn till Premiärloppet.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 13:15Har varit ute i Skatåsterrängen och konstaterat att Park- och Naturförvaltningen reparerat flera stigar som blivit sönderkörda av skogsmaskiner under vintern. Det har varit upprensningar efter stormarna Per och Gudrun, men mest har det varit nedtagningar
Har varit ute i Skatåsterrängen och konstaterat att Park- och Naturförvaltningen reparerat flera stigar som blivit sönderkörda av skogsmaskiner under vintern. Det har varit upprensningar efter stormarna Per och Gudrun, men mest har det varit nedtagningar
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 22:20Var banan 10 km? Enligt min Garmin 405 var den 9,77 km. Eller kan skogen göra att det blir satellit skugga? Någon som vet?
Var banan 10 km? Enligt min Garmin 405 var den 9,77 km. Eller kan skogen göra att det blir satellit skugga? Någon som vet?
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 10:59Min Garmin 305:a sade att det var 9.85 km likaså i Garmin Training Center. Men när jag läste in den i Garmins MapSource blev det 9.9km. Tror att Varken Klockan eller TC är speciellt bra på att ta hänsyn till höjdskillnaderna medan MapSource verkar göra en
Min Garmin 305:a sade att det var 9.85 km likaså i Garmin Training Center. Men när jag läste in den i Garmins MapSource blev det 9.9km. Tror att Varken Klockan eller TC är speciellt bra på att ta hänsyn till höjdskillnaderna medan MapSource verkar göra en