Quote from Guest on 30 August 2008, 18:46www.premiarmilen.se
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 18:56JA!
Självklart.
Kan vara smart att träna hela vintern...
Bra med ett tidigt mål för säsongen...
Har bestämt mig för att långsamt långsamt öka min löparförmåga.
Ska ta Halvmaran 2009.
Puh.
Nu var det offentligt...(H)
JA!
Självklart.
Kan vara smart att träna hela vintern...
Bra med ett tidigt mål för säsongen...
Har bestämt mig för att långsamt långsamt öka min löparförmåga.
Ska ta Halvmaran 2009.
Puh.
Nu var det offentligt...
(H)
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 19:07Jag minns årets Premiärmilen som en 18-gradig glugg i en annars 10-gradig vår. Hoppas det blir lika gosigt väder 2009.
Jag minns årets Premiärmilen som en 18-gradig glugg i en annars 10-gradig vår. Hoppas det blir lika gosigt väder 2009.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 20:29Ja årets premiärmil var första milen för mig någonsin, så jag är med nästa år om jag inte har någon go anlening till att låta bli.
Ja årets premiärmil var första milen för mig någonsin, så jag är med nästa år om jag inte har någon go anlening till att låta bli.
Quote from Eric Jacobsson on 1 September 2008, 16:32Pia återigen tror jag vi har gemensam ribba att kämpa sig över - jag vill också ta mig igenom en halvmara till nästa år! 😛
Pia återigen tror jag vi har gemensam ribba att kämpa sig över - jag vill också ta mig igenom en halvmara till nästa år! 😛
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 17:55tänkte satsa på maran jag... (#) men e kanske föööör optimistisk. eller? hur mycket måste man träna inför den tro?
har man tagit en mil kan man väl ta fler 🙂
tänkte satsa på maran jag... (#) men e kanske föööör optimistisk. eller? hur mycket måste man träna inför den tro?
har man tagit en mil kan man väl ta fler 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 20:31Jag tror du kan fixa maran nästa år, om du ökar sträckan lugnt och försiktigt. Om man nöjer sej med att genomföra den utan några alltför extrema tidskrav så är en mara ingen omöjlighet. Träningsprogrammen på marathon.se ger en fingervisning om lämplig trä
Jag tror du kan fixa maran nästa år, om du ökar sträckan lugnt och försiktigt. Om man nöjer sej med att genomföra den utan några alltför extrema tidskrav så är en mara ingen omöjlighet. Träningsprogrammen på marathon.se ger en fingervisning om lämplig trä
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 22:05Har oxå tänkt på maran... men samtidigt känns det ju jobbigt att bara springa i flera timmar. Och hur mycket man måste öva.... en mil är kanske ganska lagom.
Men min pappa har klarat maran 2 gånger. Jag kan ju inte vara sämre, eller?
Har oxå tänkt på maran... men samtidigt känns det ju jobbigt att bara springa i flera timmar. Och hur mycket man måste öva.... en mil är kanske ganska lagom.
Men min pappa har klarat maran 2 gånger. Jag kan ju inte vara sämre, eller?
Quote from ellen olsson on 1 September 2008, 23:28Helt rätt tänkt. Evolutionen går framåt så målsättningen bör alltid vara att vara bättre än tidigare generationer.
Nuförtiden dräller det ju dessutom av ultralopp så det finns ju egentligen ingen anledning att stanna efter 42195m heller. 🙂
Helt rätt tänkt. Evolutionen går framåt så målsättningen bör alltid vara att vara bättre än tidigare generationer.
Nuförtiden dräller det ju dessutom av ultralopp så det finns ju egentligen ingen anledning att stanna efter 42195m heller. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 13:59Fny, det var september ut vi har på oss till 15 eller hur?
Fny, det var september ut vi har på oss till 15 eller hur?