Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatprenumerera blog
You need to log in to create posts and topics.

Jag saknar lite möjligheten att prenumerera på bloggar
som det är nu måste jag komma ihåg vilka jag e intresserade av att läsa och smyga in och kolla hela tiden, tar lite extra tid som kan användas vid att läsa forum =)

kanske på samma sätt som man kan l

En funktion på topplistan skulle kunna vara att ta bort personer på samma sätt som man tar bort aktiviteter, dvs. de syns inte i listan men du kan ändå se deras senaste blogginlägg genom länken "Lista fler av mina kompisars blogginlägg".

Det har även var

hmm.. sant sant..

men jag får alltså "stå ut" tills den funktionen kanske dyker upp.. =)
bra att veta, och att veta att jag inte missat nån funktion.. =)

Jag skulle också vilja kunna prenumerera på bloggar så att jag inte missar någon. Eller få det som RSS, eller kunna lägga upp en egen topplista över vilka bloggar jag gillar.

Jag vill ha RSS! Då kan jag lägga ut min blogg på facebook så mina icke funbeat kompisar kan läsa om mina mödor:-) Snälla Olle?

RSS känns som att det måste komma förr eller senare för annars blir inte bloggfunktionen riktigt användbar för det är så omständligt att kolla om nya inlägg har kommit på bloggarna.

Önskvärt är nog att få en funktion för att välja vilka bloggar man vill

Hur skulle du lägga upp din blogg på Facebook OM RSS funktionen fanns? Har en blogg.se-blogg som jag skulle vilja få upp på Facebook - om det går. Någon speciell funktion Facebook jag missat?

Klicka på "Notes" och sedan ser du instruktionerna för att importera RSS ute till höger.

Tyvärr så kan man bara importera en blogg, men det borde gå att lägga till någon annan RSS-app som fixar det.
Jo, en snabb sökning på "RSS" gav många träffar.

"Jag vill ha RSS! Då kan jag lägga ut min blogg på facebook så mina icke funbeat kompisar kan läsa om mina mödor:-) Snälla Olle?"

Nu när man börjat hajja vad Facebook är så verkar ju detta önskemål helgrymt.

Visst är det! Jag gillar facebook just pga att det går att använda det som en samlingsplats för olika sidor. Tex har jag länkat till resedagboken.se, min koloniförening och funbeat. Dessutom är det lätt att lägga upp foto som man vill att vännerna ska se.