Quote from Guest on 9 September 2007, 21:34Jag saknar lite möjligheten att prenumerera på bloggar
som det är nu måste jag komma ihåg vilka jag e intresserade av att läsa och smyga in och kolla hela tiden, tar lite extra tid som kan användas vid att läsa forum =)kanske på samma sätt som man kan l
Jag saknar lite möjligheten att prenumerera på bloggar
som det är nu måste jag komma ihåg vilka jag e intresserade av att läsa och smyga in och kolla hela tiden, tar lite extra tid som kan användas vid att läsa forum =)
kanske på samma sätt som man kan l
Quote from Camilla Höög on 9 September 2007, 21:44En funktion på topplistan skulle kunna vara att ta bort personer på samma sätt som man tar bort aktiviteter, dvs. de syns inte i listan men du kan ändå se deras senaste blogginlägg genom länken "Lista fler av mina kompisars blogginlägg".
Det har även var
En funktion på topplistan skulle kunna vara att ta bort personer på samma sätt som man tar bort aktiviteter, dvs. de syns inte i listan men du kan ändå se deras senaste blogginlägg genom länken "Lista fler av mina kompisars blogginlägg".
Det har även var
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 21:53hmm.. sant sant..
men jag får alltså "stå ut" tills den funktionen kanske dyker upp.. =)
bra att veta, och att veta att jag inte missat nån funktion.. =)
hmm.. sant sant..
men jag får alltså "stå ut" tills den funktionen kanske dyker upp.. =)
bra att veta, och att veta att jag inte missat nån funktion.. =)
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 22:44Jag skulle också vilja kunna prenumerera på bloggar så att jag inte missar någon. Eller få det som RSS, eller kunna lägga upp en egen topplista över vilka bloggar jag gillar.
Jag skulle också vilja kunna prenumerera på bloggar så att jag inte missar någon. Eller få det som RSS, eller kunna lägga upp en egen topplista över vilka bloggar jag gillar.
Quote from Sofia Demnert on 9 September 2007, 23:11Jag vill ha RSS! Då kan jag lägga ut min blogg på facebook så mina icke funbeat kompisar kan läsa om mina mödor:-) Snälla Olle?
Jag vill ha RSS! Då kan jag lägga ut min blogg på facebook så mina icke funbeat kompisar kan läsa om mina mödor:-) Snälla Olle?
Quote from Camilla Höög on 10 September 2007, 08:31RSS känns som att det måste komma förr eller senare för annars blir inte bloggfunktionen riktigt användbar för det är så omständligt att kolla om nya inlägg har kommit på bloggarna.
Önskvärt är nog att få en funktion för att välja vilka bloggar man vill
RSS känns som att det måste komma förr eller senare för annars blir inte bloggfunktionen riktigt användbar för det är så omständligt att kolla om nya inlägg har kommit på bloggarna.
Önskvärt är nog att få en funktion för att välja vilka bloggar man vill
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 09:40Hur skulle du lägga upp din blogg på Facebook OM RSS funktionen fanns? Har en blogg.se-blogg som jag skulle vilja få upp på Facebook - om det går. Någon speciell funktion Facebook jag missat?
Hur skulle du lägga upp din blogg på Facebook OM RSS funktionen fanns? Har en blogg.se-blogg som jag skulle vilja få upp på Facebook - om det går. Någon speciell funktion Facebook jag missat?
Quote from Camilla Höög on 10 September 2007, 09:57Klicka på "Notes" och sedan ser du instruktionerna för att importera RSS ute till höger.
Tyvärr så kan man bara importera en blogg, men det borde gå att lägga till någon annan RSS-app som fixar det.
Jo, en snabb sökning på "RSS" gav många träffar.
Klicka på "Notes" och sedan ser du instruktionerna för att importera RSS ute till höger.
Tyvärr så kan man bara importera en blogg, men det borde gå att lägga till någon annan RSS-app som fixar det.
Jo, en snabb sökning på "RSS" gav många träffar.
Quote from Funbeat user on 13 September 2007, 15:14"Jag vill ha RSS! Då kan jag lägga ut min blogg på facebook så mina icke funbeat kompisar kan läsa om mina mödor:-) Snälla Olle?"
Nu när man börjat hajja vad Facebook är så verkar ju detta önskemål helgrymt.
"Jag vill ha RSS! Då kan jag lägga ut min blogg på facebook så mina icke funbeat kompisar kan läsa om mina mödor:-) Snälla Olle?"
Nu när man börjat hajja vad Facebook är så verkar ju detta önskemål helgrymt.
Quote from Sofia Demnert on 13 September 2007, 21:56Visst är det! Jag gillar facebook just pga att det går att använda det som en samlingsplats för olika sidor. Tex har jag länkat till resedagboken.se, min koloniförening och funbeat. Dessutom är det lätt att lägga upp foto som man vill att vännerna ska se.
Visst är det! Jag gillar facebook just pga att det går att använda det som en samlingsplats för olika sidor. Tex har jag länkat till resedagboken.se, min koloniförening och funbeat. Dessutom är det lätt att lägga upp foto som man vill att vännerna ska se.