Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det vore lysande om man kunde prenumerera på tävlingar som läggs i på fliken Tävlingar. För att inte drunkna skulle jag vilja välja träningsform och plats, kanske även tid.

Indirekt så har du redan en prenumeration på tävlingar efter träningsform. Genom att du är med i grupperna som tävlingarna läggs i så får du upp tävligen som en ny diskussion.

Fast det hade varit bättre om man fick prenumerera på dom I STÄLLET...

Jag instämmer, det råder total anarki bland tävlingsinläggen, att få prenumerera på en viss typ av tävlingar inom vissa geografiska områden vore toppen!

Absolut.

Det känns lite bakvänt att varje tävling blir en diskussion.
Tävling och diskussion borde hanteras separat, men att det går att koppla diskussioner till en tävling.

Snälla Olle?

Jag hör er 🙂

Jag håller med om att det blir rörigt med alla tävlingsdiskussioner. De borde eventuellt separeras. Lovar inget dock.

Iofs är det bra att varje tävling har en diskussion så att diskussionerna håller sig samlade, men kanske inte att en skapas per default.
Snyggast är nog om det finns en knapp på tävlingssidan som startar diskussionen.
Sen skulle det vara fint om det gick

Slickt lösningsförslag Anders, speciellt det där med multipla trådar per tävling... det blir lätt rörigt i vissa tävlingar 🙂

Drömupplägget för mig är att man kan prenumerera på tävlingar, med möjlighet att själv bestämma vilken/vilka träningstyper och områden de skall ha/vara placerade i. Sen får det gärna kopplas en diskussionstråd till varje tävling men diskussionstråden skal