Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag skulle vilja att det fanns en möjlighet att skriva lite om sig själv under "min träning" som (den är ju det närmaste man kommer en "hemsida" på FB).

Nu kan man skriva in "motto" och "om mig". Tidigare har jag skrivit ner lite under "om mig", men det

Jupp.

Håller med. Det vore kul som möjlighet för den som önskar. (t+)

Ja lite lagom ... kanske ett fält med "aktuella långsiktiga mål"?
Som gå under tiden t på distansen .... i ...
Eller klara loppet si år så ...
Men att långa ramsor ska hänga med ut i alla inlägg är ju lite jobbigt.

Det skulle vara kul, bara det inte går till överdrift. Lagom helt enkelt! Men gästbok, det vill jag inte ha.

Jag vill gärna ha det samma. Har haft för mycket text om mig själv som följde med i inläggen men vill gärna kunna ha med lite om mig själv och mina mål på min sida. Tycker det är trevligt att läsa om andra också så att man får en människa bakom avataren o

Juppjupp, jag tycker Anders har en bra tanke där. Att ha mer möjligheter att utsmycka sin "sida" innebär inte att det blir som Facebook, det är ju frågan om högst personlig information och inte som Facebooks mer eller mindre tvivelaktiga bunt av "personli

Håller med:-)!

Jag håller med om det där med personlig sida, det vore jättebra. Men en gästbok skulle nog bli lite för mycket... Jag är inte helt emot gästbok, men tycker det funkar bra med kommentarerna i bloggen och träningsdagboken. Personligt meddelande finns ju des

Bra ide Anders (t+)

12