Quote from Guest on 26 September 2011, 16:10Hej o hå!
Tänkte att det nog är större sannolikhet att Olle, eller någon annan kodknackare ser detta om jag startar en ny tråd. Vill "någon" ta bort tråden så går det bra!
När jag lagt in pass, tex styrketräning och jag kör fler än 4-5 set på en övning
Hej o hå!
Tänkte att det nog är större sannolikhet att Olle, eller någon annan kodknackare ser detta om jag startar en ny tråd. Vill "någon" ta bort tråden så går det bra!
När jag lagt in pass, tex styrketräning och jag kör fler än 4-5 set på en övning
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 16:20Jupps, så blir det för mig med och eftersom jag ofta kör väldigt många set av vissa övningar så har jag löst det genom att göra två rader med övningar med tre set om jag t.ex. gjort sex set. Fast jag orkar sällan regga allt på styrka för det går inte att
Jupps, så blir det för mig med och eftersom jag ofta kör väldigt många set av vissa övningar så har jag löst det genom att göra två rader med övningar med tre set om jag t.ex. gjort sex set. Fast jag orkar sällan regga allt på styrka för det går inte att
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 16:35Eller så radbryter man seten så som det görs när man är inne och redigerar styrketräningen.
Hursomhelst tycker jag faktiskt att det är på tok för stor ruta som texten ligger i. Mellanrummet mellan raderna (som en del av radhöjden lixom) är lagom men kolu
Eller så radbryter man seten så som det görs när man är inne och redigerar styrketräningen.
Hursomhelst tycker jag faktiskt att det är på tok för stor ruta som texten ligger i. Mellanrummet mellan raderna (som en del av radhöjden lixom) är lagom men kolu