Quote from Guest on 11 October 2009, 15:46Jag skulle vilja sätta upp en prestation som mål ( i mitt fall klättra en led av en viss grad) och sedan få en grad över hur nära jag är att lyckats. Går det att göra i funbeat?
Jag skulle vilja sätta upp en prestation som mål ( i mitt fall klättra en led av en viss grad) och sedan få en grad över hur nära jag är att lyckats. Går det att göra i funbeat?
Quote from Camilla Höög on 11 October 2009, 15:56Det går inte att göra på nåt normalt sätt. Kanske kommer nåt system som inte bygger på addition av tid, reps och sträcka i framtiden.
Det blir ännu lite klurigare med klättergrader eftersom Funbeat inte känner till graderingssystemet och vet inte riktigt
Det går inte att göra på nåt normalt sätt. Kanske kommer nåt system som inte bygger på addition av tid, reps och sträcka i framtiden.
Det blir ännu lite klurigare med klättergrader eftersom Funbeat inte känner till graderingssystemet och vet inte riktigt
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 09:55Tack för all bra hjälp!
Om ni nångång skulle införa möjligheten att kunna föra in "% av mål uppfyllt. " så skulle det vara mer än nog för mig! själva konverteringen till faktiska klättergrader kan jag göra själv, och då skulle man kunna använda den funk
Tack för all bra hjälp!
Om ni nångång skulle införa möjligheten att kunna föra in "% av mål uppfyllt. " så skulle det vara mer än nog för mig! själva konverteringen till faktiska klättergrader kan jag göra själv, och då skulle man kunna använda den funk