Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Upplev natursköna "Prins Bertils stig" på ett annorlunda sätt! Millopp eller ett halvt maraton. Prinsens Minne är i första hand ett lopp för motionärer som vill ha ett utmanande mål med sin träning. Men tävlingen är också distriktsmästerskap på halvmarato

Sprang milen förra året, jätteroligt! Bra och trevlig arrangerat 🙂

Anmälde mig i samband med att ni var på Sats och pratade, blir det något sådant i år också? Var ju lite billigare då också om vi sprang för sats.

Får nog bli milen i år också då tjejm

Ja, det är ju en riktigt trevlig sträcka. Men funderar på ifall det inte blir trångt ifall det nu är Prins Bertils stig man springer på? Vet i och för sig hur upplägget är och hur många som brukar vara anmälda?

Gå in på http://www.prinsensminne.se så står det max-antal där har jag för mig! Jag sprang som sagt milen förra året, och jag sprang nästan själv hela vägen haha. Nu springer ju jag inte så fort då (H) men jag upplevde det absolut inte som trångt utan rätt bra u

ja, detta loppet blir helt perfekt så kanske man kan lyckas hålla löpträningen uppe efter gbg-varvet också. Kan tänka mig det gick undan, jag ska nog slippa bli omsprungen av vinnaren iaf, men troligtvis möta vilket kan vara nog så jobbigt.