Quote from Guest on 26 May 2010, 22:23Går det att skriva ut bara sin träningsdagbok någonstans....
Går det att skriva ut bara sin träningsdagbok någonstans....
Quote from Camilla Höög on 26 May 2010, 22:33Ingen print-funktion från Funbeat.
Testa att markera det du vill skriva ut och sedan välj att skriva ut markering i webbläsaren.
Ingen print-funktion från Funbeat.
Testa att markera det du vill skriva ut och sedan välj att skriva ut markering i webbläsaren.
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 22:35Kanske vore en bra funktion för framtiden med någon slags exportfunktion av träningsdata?
Kanske vore en bra funktion för framtiden med någon slags exportfunktion av träningsdata?
Quote from Camilla Höög on 26 May 2010, 22:36Exportera träning till Excel finns idag:
http://www.funbeat.se/importexport/index.aspx
Exportera träning till Excel finns idag:
http://www.funbeat.se/importexport/index.aspx
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 22:36Jo det skulle vara riktigt bra...
Jo det skulle vara riktigt bra...
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 22:37Ah, där ser man! Hade jag missat...
Ah, där ser man! Hade jag missat...
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 22:37Jo exportera går men tänkte om man får det som det ser ut här på sidan.
Jo exportera går men tänkte om man får det som det ser ut här på sidan.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 09:20Jag skulle vilja kunna skriva ut kartorna över rundor. Vet inte varför det inte fungerar, men jag får bara ut blankt papper. En gång har jag lyckats.
a) för gammal explorer?
b) lyckas inte markera rätt ruta?
c) rättigheter (copyright) i Google Earth?
Jag skulle vilja kunna skriva ut kartorna över rundor. Vet inte varför det inte fungerar, men jag får bara ut blankt papper. En gång har jag lyckats.
a) för gammal explorer?
b) lyckas inte markera rätt ruta?
c) rättigheter (copyright) i Google Earth?
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 12:40Även jag söker en utskriftsfunktion.
Även jag söker en utskriftsfunktion.
Quote from Camilla Höög on 27 May 2010, 13:29Funkar det inte bra att gå till kalendern, filtrera fram det du vill skriva ut, markera det du vill skriva ut och sedan gå "File->Print..." och välja att skriva ut "Selection"?
Funkar det inte bra att gå till kalendern, filtrera fram det du vill skriva ut, markera det du vill skriva ut och sedan gå "File->Print..." och välja att skriva ut "Selection"?