Quote from Guest on 11 January 2013, 08:17---
---
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 08:27du har även startat en grupp 😉
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=3715
du har även startat en grupp 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 14:30Christine, tar du betalt?
Christine, tar du betalt?
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 14:43Oj! Jag förstår inte riktigt den här sidan än, sorry! 🙂
Ja, 300/h.
Oj! Jag förstår inte riktigt den här sidan än, sorry! 🙂
Ja, 300/h.
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 22:36Då tycker jag du skall kontakta Forumets ägare och köpa reklamplats! Annars bryter du mot forumets regelverk. och då blir du utkastad tyvärr..
Men dela gärna din kunskap i diverse trådar så kommer du vinna på det i längden med fler kunder.
Då tycker jag du skall kontakta Forumets ägare och köpa reklamplats! Annars bryter du mot forumets regelverk. och då blir du utkastad tyvärr..
Men dela gärna din kunskap i diverse trådar så kommer du vinna på det i längden med fler kunder.
Quote from j sollerman on 12 January 2013, 13:42Jag kan lära någon gratis, dock inte i sthlm 😉
Jag kan lära någon gratis, dock inte i sthlm 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 18:21Ngn i Landskrona, Hbg, Lund området som e sugen på hålla en privartkurs
Ngn i Landskrona, Hbg, Lund området som e sugen på hålla en privartkurs
Quote from Elias Engqvist on 22 January 2013, 10:39Jag kan lära folk hur man inte ska simma! (Gratis)
Jag kan lära folk hur man inte ska simma! (Gratis)
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 11:03Måste man inte vara behörig och inneha simkort för att lära andra?
Måste man inte vara behörig och inneha simkort för att lära andra?
Quote from Elias Engqvist on 22 January 2013, 11:04Alla människor har väl simkort nuförtiden?
Alla människor har väl simkort nuförtiden?