Quote from Guest on 27 March 2007, 09:49Ibland tror jag att andra inte vill se min kartor. Kan jag spara dem så att andra inte kan ta del av dem?
Ibland tror jag att andra inte vill se min kartor. Kan jag spara dem så att andra inte kan ta del av dem?
Quote from Fredrik Närenfors on 27 March 2007, 09:59Skapa en låst grupp som du inte släpper in någon i.
Fast å andra sidan hur kan du veta vem som är intresserad av vad?
Skapa en låst grupp som du inte släpper in någon i.
Fast å andra sidan hur kan du veta vem som är intresserad av vad?
Quote from ellen olsson on 27 March 2007, 18:24Jag är absolut inte intresserad av någons rundor.
(Nej, jag ritar inga egna heller.)
Jag är absolut inte intresserad av någons rundor.
(Nej, jag ritar inga egna heller.)
Quote from Panama B on 27 March 2007, 21:29Grejen är att kommer man till en ny plats kan det vara kul att se vad andra gjort plus för oss som åker skridsko så är det en höjdare att se vart folk åkt...
(mnen det finns det andra ställen att kolla www.sssk.se)
Grejen är att kommer man till en ny plats kan det vara kul att se vad andra gjort plus för oss som åker skridsko så är det en höjdare att se vart folk åkt...
(mnen det finns det andra ställen att kolla http://www.sssk.se)
Quote from Lotta Lindström on 27 March 2007, 22:26Det finns en grupp som heter löprundor där man kan lägga in sådana. Tror det finns för skidor och skridskor också. Promenader vet jag inte men det går ju alltid att skapa en sådan om det inte finns.
Det finns en grupp som heter löprundor där man kan lägga in sådana. Tror det finns för skidor och skridskor också. Promenader vet jag inte men det går ju alltid att skapa en sådan om det inte finns.
Quote from Funbeat user on 27 March 2007, 22:38låsa gruppen säger du...hmmm
fast det är sant att det kan vara intressant att se vad andra har gjort om man kommer till ett ställe.
det finns en promenadgrupp... gps heter den
låsa gruppen säger du...hmmm
fast det är sant att det kan vara intressant att se vad andra har gjort om man kommer till ett ställe.
det finns en promenadgrupp... gps heter den
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 10:28Det finns också en grupp för Cykelrundor ( http://www.funbeat.se/life/groups/overview.asp?GroupID=162 ) med vid det här laget massor av rundor.
Det dök upp en fråga på Vätternrundans forum ang cykelrundor i Uppsala. En enkel kartsökning visade att det fa
Det finns också en grupp för Cykelrundor ( http://www.funbeat.se/life/groups/overview.asp?GroupID=162 ) med vid det här laget massor av rundor.
Det dök upp en fråga på Vätternrundans forum ang cykelrundor i Uppsala. En enkel kartsökning visade att det fa
Quote from Fredrik Närenfors on 28 March 2007, 21:11Om man först lägger in rundan man vill bifoga som länk i "Mina Rundor". Sen går dit och trycker på knappen öppna i eget fönster.
Då kommer rundan upp i ett eget fönster utan Funbeat ramverket. Bara en liten ikon i högerhörn som man kan klicka sig in med
Om man först lägger in rundan man vill bifoga som länk i "Mina Rundor". Sen går dit och trycker på knappen öppna i eget fönster.
Då kommer rundan upp i ett eget fönster utan Funbeat ramverket. Bara en liten ikon i högerhörn som man kan klicka sig in med