Quote from Guest on 26 May 2007, 15:49varför när man har läst ett nytt mail att de inte försvinner och att de visar att man inte har nå mail alls.. för man har läst det...
ja är en oerhört lat när de gäller det tycker itnem an ska behöva
klickaoch rader och sånna saker bara för att man f
varför när man har läst ett nytt mail att de inte försvinner och att de visar att man inte har nå mail alls.. för man har läst det...
ja är en oerhört lat när de gäller det tycker itnem an ska behöva
klickaoch rader och sånna saker bara för att man f
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 15:59Du kan arkivera det. Jag tycker det är väldigt bra att det står kvar, även om jag störde mig på det i början, men ibland så går det flera dagar innan jag tar mig till att svara, men man blir hela tiden påmind så man inte glömmer bort.
Däremot borde man ka
Du kan arkivera det. Jag tycker det är väldigt bra att det står kvar, även om jag störde mig på det i början, men ibland så går det flera dagar innan jag tar mig till att svara, men man blir hela tiden påmind så man inte glömmer bort.
Däremot borde man ka
Quote from mårten jansson on 26 May 2007, 16:35Jag tycker också det går bra när man tar tid på sig att svara 😉 Alla meddelanden jag planerar att svarar på låter jag bli att arkivera, alltså ligger de där och väntar på mig... ett har tjatat på mig i över en vecka nu 🙂
Jag tycker också det går bra när man tar tid på sig att svara 😉 Alla meddelanden jag planerar att svarar på låter jag bli att arkivera, alltså ligger de där och väntar på mig... ett har tjatat på mig i över en vecka nu 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 17:08Heheh, vi är nog lika duktiga på det där båda två du och jag Denize 😉
Heheh, vi är nog lika duktiga på det där båda två du och jag Denize 😉