Quote from Guest on 4 June 2009, 20:55Hej!
Jag tänkte under sommaren ta tag i en tanke, nämligen att köpa ett antal simlektioner som kan ge mig de allra första grunderna i crawl. Är det någon som vet om det går att köpa privatlektioner runt Västeråstrakten?
Anders
Hej!
Jag tänkte under sommaren ta tag i en tanke, nämligen att köpa ett antal simlektioner som kan ge mig de allra första grunderna i crawl. Är det någon som vet om det går att köpa privatlektioner runt Västeråstrakten?
Anders
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:05Hej Anders
Jag bor i Västerås och jag vet inte om det finns privatlektioner men du kan ta kontakt med simklubbarna här i trakten. Ett bra alternativ är att du går till skantzöbadet i Hallstahammar på lördagar då det är en del vuxna nybörjare som brukar s
Hej Anders
Jag bor i Västerås och jag vet inte om det finns privatlektioner men du kan ta kontakt med simklubbarna här i trakten. Ett bra alternativ är att du går till skantzöbadet i Hallstahammar på lördagar då det är en del vuxna nybörjare som brukar s
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:22Tack Henrik för ditt svar!
Jag fick ganska omgående kontakt med en simmare i Umeå som flyttar till Västerås i höst och han har erbjudit mig lektioner. Ditt tips om Skantzö i sommar tar jag till mig och kollar vidare! Kanon!
Hälsningar
Anders
Tack Henrik för ditt svar!
Jag fick ganska omgående kontakt med en simmare i Umeå som flyttar till Västerås i höst och han har erbjudit mig lektioner. Ditt tips om Skantzö i sommar tar jag till mig och kollar vidare! Kanon!
Hälsningar
Anders
Quote from Galderma Fritidsförening on 4 June 2009, 21:47Jag behöver också kolla upp vart man kan lära sig grunderna i crawl för en inte allt för dyr peng... Har problem med ett knä som gör att jag inte klarar mer än en km bröstsim. Vore då skönt att kunna köra lite crawl som omväxling. Känns som att simklubbar
Jag behöver också kolla upp vart man kan lära sig grunderna i crawl för en inte allt för dyr peng... Har problem med ett knä som gör att jag inte klarar mer än en km bröstsim. Vore då skönt att kunna köra lite crawl som omväxling. Känns som att simklubbar
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:11De som simmar i Hallstahammar har väl planer på att simma mer ute i sjöar också i sommar. Men om du ska till Hallsta nått så hör av dig.
//Henke
De som simmar i Hallstahammar har väl planer på att simma mer ute i sjöar också i sommar. Men om du ska till Hallsta nått så hör av dig.
//Henke
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 June 2009, 14:01Någon som vet om det finns billiga nybörjarlektioner i Västerås?
Någon som vet om det finns billiga nybörjarlektioner i Västerås?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 18:50Rebecca du får väl kontakta mig jag tar inte betalt men lite hjälp kan du nog få 🙂
Rebecca du får väl kontakta mig jag tar inte betalt men lite hjälp kan du nog få 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 6 June 2009, 17:40Hmm, ja kanske det 🙂
Hmm, ja kanske det 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 16:13Hej!
Kolla in VSS hemsida.
http://www.vasterassim.nu/index.php/vuxenmotion.html
De startar upp simutbildningar 4-5 ggr per år och dessa leds av två duktiga tränare.De går även att köpa privatlektioner om man vill vara osocial. 😉
Kan du simma bröst, r
Hej!
Kolla in VSS hemsida.
http://www.vasterassim.nu/index.php/vuxenmotion.html
De startar upp simutbildningar 4-5 ggr per år och dessa leds av två duktiga tränare.
De går även att köpa privatlektioner om man vill vara osocial. 😉
Kan du simma bröst, r
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 21:58Tack Peter för dina tips!
Tack Peter för dina tips!