Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningPrivatlektioner Malmö / Lund
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej. Har googlat runt utan resultat.

Någon som känner till var man kan ta privatlektioner i simning/crawl i Malmö/Lund-regionen?(30-40min med bil funkar)

har du ringde till de olika simhaller? ofta har de privat lektioner

Hej, kan tipsa om en masterssimmare jag känner som kör lektioner av och till i Ängelholm om det skulle kunna funka för dig?

Jag är också intresserad av privattränare i crawl. Jag har tidigare bara simmat bröstsim på hobbynivå:)

Jag har hört talas om något som heter total immersion, nån speciell form av crawl tror jag. Är det kanske något man som ny ska börja med?

är också från malmö/lund regionen

Den som är intresserad får gärna höra av sig i ett privat meddelande till mig med er mailadress så kan jag vidarebefordra.

Ring Mariella hon har haft simkurser i Växjö men bor nu i Malmö.
0738176952

Gammal tråd men lite "ny" info. Om man inte vill gå en crawlkurs i simklubb så kan man kolla på

http://www.openwaterswimclub.se/

som har dylika upplägg i Malmö/Lund och kan vara bra för de som har svårt med fasta tider som en simklubb har.

Landskrona simsällskap

Total Immersion är jag också intresserad av, men har bara hittat en som lär ut och det är i Göteborg, så det får bli helgläger där (för min del). Kostar lite mer dock.

Landskrona simsällskap

Total Immersion är jag också intresserad av, men har bara hittat en som lär ut och det är i Göteborg, så det får bli helgläger där (för min del). Kostar lite mer dock.

12