Quote from Guest on 29 June 2010, 14:57Lyckas inte att få över alla filer från min FR405. om jag kollar i klockan så finns filerna där men när jag försöker föra över dom till Garmin Connect så kommer inte alla upp för överföring!
Lyckas inte att få över alla filer från min FR405. om jag kollar i klockan så finns filerna där men när jag försöker föra över dom till Garmin Connect så kommer inte alla upp för överföring!
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 15:07Då är det några pass korrupta, du får radera dem från den temporära mappen.
Då är det några pass korrupta, du får radera dem från den temporära mappen.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 16:54menar du c:/windows/temp eller vart hamnar filerna?
menar du c:/windows/temp eller vart hamnar filerna?
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 22:59Detta händer mig när jag skall ladda över till Funbeat. Gamla pass kommer upp men inte de två senaste. De finns i klockan. Vad menas med korrupta pass?
Detta händer mig när jag skall ladda över till Funbeat. Gamla pass kommer upp men inte de två senaste. De finns i klockan. Vad menas med korrupta pass?
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 18:41Anders Edh:
Garmin Connect har haft en del interna problem den sista tiden vilket har gjort att vissa användare haft svårt att ladda upp vissa av sina pass. Jag har varit i kontakt med Garmin Support Sverige och fått detta konfirmerat. Enligt supporten så
Anders Edh:
Garmin Connect har haft en del interna problem den sista tiden vilket har gjort att vissa användare haft svårt att ladda upp vissa av sina pass. Jag har varit i kontakt med Garmin Support Sverige och fått detta konfirmerat. Enligt supporten så
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 21:07Jag installerade om ANT Agent och sen fungerade allt som det skulle!
Jag installerade om ANT Agent och sen fungerade allt som det skulle!