Quote from Guest on 25 May 2010, 19:55Hej!
Vi har i familjen, Forerunner 305 samt nu, nya Forerunner 110. Forerunner 305 importerar enkelt in data från klocka till Funbeat.Problemen är med nya Forerunner 110.
Det går alldeles utmärkt att "hitta enheten" under "Importera träning från Garmi
Hej!
Vi har i familjen, Forerunner 305 samt nu, nya Forerunner 110. Forerunner 305 importerar enkelt in data från klocka till Funbeat.
Problemen är med nya Forerunner 110.
Det går alldeles utmärkt att "hitta enheten" under "Importera träning från Garmi
Quote from Camilla Höög on 25 May 2010, 20:05Vad står det för fel?
Vilken webbläsare använder du?
Vad står det för fel?
Vilken webbläsare använder du?
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 20:47Det står ingenting särskilt bara "fel på sidan" längst ned till vänster på Funbeat. Har testat IE, Mozilla, Google Chrome.
Tror det ligger på Funbeat sida, men tycker samtidigt att det är konstigt att den utan problem läser in produkten Forerunner 110 me
Det står ingenting särskilt bara "fel på sidan" längst ned till vänster på Funbeat. Har testat IE, Mozilla, Google Chrome.
Tror det ligger på Funbeat sida, men tycker samtidigt att det är konstigt att den utan problem läser in produkten Forerunner 110 me
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 21:00Jag har exakt samma problem med min Oregon 450. Tyvärr har jag inte heller hittat någon lösning på problemet ännu. 🙁
Förutom att gå omvägen via Garmin Connect och TCX då...
Jag har exakt samma problem med min Oregon 450. Tyvärr har jag inte heller hittat någon lösning på problemet ännu. 🙁
Förutom att gå omvägen via Garmin Connect och TCX då...
Quote from Camilla Höög on 2 June 2010, 21:57Här diskuteras det om ämnet:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=739565Ändring av formatet är en teori.
Här diskuteras det om ämnet:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=739565
Ändring av formatet är en teori.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 14:28fyi: En Forerunner 110 är på gång till FunBeat, så jag hoppas att det här problemet ska kunna vara löst inom ett par veckor eller så.
fyi: En Forerunner 110 är på gång till FunBeat, så jag hoppas att det här problemet ska kunna vara löst inom ett par veckor eller så.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 16:25Underbart tack för hjälpen!
Jim
Underbart tack för hjälpen!
Jim
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 08:31Väntar också med spänning på en lösning, köpte precis en 110 och har förstås samma problem...
Väntar också med spänning på en lösning, köpte precis en 110 och har förstås samma problem...
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 12:29Fungerar nu alldeles utmärkt för mig att överföra data direkt från 110:an till Funbeat. Verkar som problemet är löst.
Fungerar nu alldeles utmärkt för mig att överföra data direkt från 110:an till Funbeat. Verkar som problemet är löst.