Quote from Guest on 27 December 2012, 12:04Jag har, ända sen jag fick min 910XT, haft så svårt att få den att ta laddning. Måste liksom stå och mickla med laddaren mot klockan i många minuter för att få den att börja ladda. Idag har jag nog försökt i uppåt och kvart och det händer... nada. När jag
Jag har, ända sen jag fick min 910XT, haft så svårt att få den att ta laddning. Måste liksom stå och mickla med laddaren mot klockan i många minuter för att få den att börja ladda. Idag har jag nog försökt i uppåt och kvart och det händer... nada. När jag
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 12:14Det som kan vara problem ibland med min 910a är att "piggarna" på laddaren inte hittar rätt på klockan. Men inte tar det mig en kvart, utan max 5sekunder.
Vad menar du att du gör när du "micklar"?
Det som kan vara problem ibland med min 910a är att "piggarna" på laddaren inte hittar rätt på klockan. Men inte tar det mig en kvart, utan max 5sekunder.
Vad menar du att du gör när du "micklar"?
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 12:32Ja, liksom flyttar den lite fram och tillbaka över kontaktytorna, tar nytt grepp med clipsen, sätter den på lösare, klämmer åt lite hårdare osv osv osv. Försöker helt enkelt få kontakt mellan laddare - klocka.
Men jag ringde Garmins support efter att jag
Ja, liksom flyttar den lite fram och tillbaka över kontaktytorna, tar nytt grepp med clipsen, sätter den på lösare, klämmer åt lite hårdare osv osv osv. Försöker helt enkelt få kontakt mellan laddare - klocka.
Men jag ringde Garmins support efter att jag
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 13:01(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 14:00Hade precis samma problem med min 210. Skickades på service och inom en vecka fick jag en ny klocka.
Hade precis samma problem med min 210. Skickades på service och inom en vecka fick jag en ny klocka.