Quote from Guest on 9 August 2013, 21:34Har en Galaxy S2, android 2.3.3.
När jag ska ladda upp foto så säger den bara att vald fil är tom, käns som ett problem på telefonsidan, kan det vara för gammal androidversion?
Har inte hittat på någon annan som har det problemet.
Har en Galaxy S2, android 2.3.3.
När jag ska ladda upp foto så säger den bara att vald fil är tom, käns som ett problem på telefonsidan, kan det vara för gammal androidversion?
Har inte hittat på någon annan som har det problemet.
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 21:44Samma problem här med min Samsung Galaxy Beam med Android 2.3.6
Samma problem här med min Samsung Galaxy Beam med Android 2.3.6
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 22:15Har aldrig fått det att fungera. Kör med 4.0.4 (rättat)
Har aldrig fått det att fungera. Kör med 4.0.4 (rättat)
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 23:42Jag har en S2 med Android 4.1.2 och det funkar alltid fint. Men självklart via webbläsaren.
Så en update kanske hjälper?
Jag har en S2 med Android 4.1.2 och det funkar alltid fint. Men självklart via webbläsaren.
Så en update kanske hjälper?
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 08:53Får det inte att funka på 4.0.4, vilket tydligen var det jag hade.
Får det inte att funka på 4.0.4, vilket tydligen var det jag hade.
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 21:51Jaja, slipper i alla fall idiotförklara mig själv.
Lite synd att inte kunna ladda upp bilder när man är tex på skidsemester eller dyligt långt bort från sin dator.
Jaja, slipper i alla fall idiotförklara mig själv.
Lite synd att inte kunna ladda upp bilder när man är tex på skidsemester eller dyligt långt bort från sin dator.