Quote from Guest on 21 June 2011, 20:19Jag har problem med att para ihop min 405:a och ANT Agent. Jag ser endast:
"Anslutningsstatus
USB ANT(tm)-minne: Ej aktiv
Ingen enhet"Jag har ominstallerat drivrutiner och ANT Agent ett flertal gånger utan förbättring. Problemen började vid uppdaterin
Jag har problem med att para ihop min 405:a och ANT Agent. Jag ser endast:
"Anslutningsstatus
USB ANT(tm)-minne: Ej aktiv
Ingen enhet"
Jag har ominstallerat drivrutiner och ANT Agent ett flertal gånger utan förbättring. Problemen började vid uppdaterin
Quote from Christer Berg on 21 June 2011, 20:29är klockan inställd att syncha mot datorn? finns det avslutade pass att föra över?
är klockan inställd att syncha mot datorn? finns det avslutade pass att föra över?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 20:32Ja. Klockan är korrekt inställd och den parar ihop bra på en annan dator som jag har.
Ja. Klockan är korrekt inställd och den parar ihop bra på en annan dator som jag har.
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 00:01Testat en annat USB-port för stickan?
Min funkar bara på ena porten!
Testat en annat USB-port för stickan?
Min funkar bara på ena porten!
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 07:54Efter otroligt mycket letande runt på forum tror jag att jag hittade orsaken. Jag hade installerat libusb-win32 drivrutiner för att koppla PS3 kontrollerna via bluetooth till datorn. Det verkar som om dessa drivrutiner inte är kompatibla med ANT USB Stick
Efter otroligt mycket letande runt på forum tror jag att jag hittade orsaken. Jag hade installerat libusb-win32 drivrutiner för att koppla PS3 kontrollerna via bluetooth till datorn. Det verkar som om dessa drivrutiner inte är kompatibla med ANT USB Stick