Quote from Guest on 11 June 2015, 17:17Jag har nu avslutat ett pass men kan inte spara. Displayen reagerar inte då jag trycker på spara eller foto. Det blinkar en gul triangel vid gps-angivelsen. Vad är fel?
Jag har nu avslutat ett pass men kan inte spara. Displayen reagerar inte då jag trycker på spara eller foto. Det blinkar en gul triangel vid gps-angivelsen. Vad är fel?
Quote from Camilla Höög on 11 June 2015, 17:27Är det Funbeat-appen du pratar om? Vilken telefon?
Är det Funbeat-appen du pratar om? Vilken telefon?
Quote from Funbeat user on 14 June 2015, 10:29Ja, det är Funbeat-appen i en Android-telefon, Samsung.
Ja, det är Funbeat-appen i en Android-telefon, Samsung.
Quote from Funbeat user on 29 June 2015, 22:30Min mobil är en GT-I9070. Allt fungerar, såsom GPS m m, men inte att spara. Jag kan fotografera och spara ....
Min mobil är en GT-I9070. Allt fungerar, såsom GPS m m, men inte att spara. Jag kan fotografera och spara ....
Quote from Camilla Höög on 30 June 2015, 20:05Appen kraschar ibland.
Testa att göra ett kort kontrollerat pass på några sekunder och se om det går att spara då.
Appen kraschar ibland.
Testa att göra ett kort kontrollerat pass på några sekunder och se om det går att spara då.
Quote from Funbeat user on 8 July 2015, 18:45Nej, det fungerar inte alls numera. Det har fungerat tidigare.
Nej, det fungerar inte alls numera. Det har fungerat tidigare.
Quote from Funbeat user on 26 July 2015, 16:40Jag har samma problem, raderade appen och laddade upp den igen men det funkar fortfarande inte..
Jag har samma problem, raderade appen och laddade upp den igen men det funkar fortfarande inte..
Quote from Funbeat user on 5 August 2015, 10:39Ni som inte kan spara pass i Android-appen: Vilken version av Android (operativsystemet) har ni?
Ni som inte kan spara pass i Android-appen: Vilken version av Android (operativsystemet) har ni?
Quote from Funbeat user on 8 August 2015, 17:33Jag har Android 2.3.6 på en Galaxy Young - gammalt, jag vet. Konstigt nog fungerar exakt samma "petställen" i andra delar av appen; jag kan t.ex. spara inställningar eller liknande fast ställena jag ska peta på är i samma områden av skärmen som när jag sp
Jag har Android 2.3.6 på en Galaxy Young - gammalt, jag vet. Konstigt nog fungerar exakt samma "petställen" i andra delar av appen; jag kan t.ex. spara inställningar eller liknande fast ställena jag ska peta på är i samma områden av skärmen som när jag sp