Quote from Guest on 29 September 2011, 19:44Sedan FunBeat gjordes om kan jag inte föra över mina träningspass från min Garmin. Jag får hela tiden meddelandet att den inte hittar Garmin Communicator Plugin och hänvisar till att ladda ner senaste versionen. Det hjälper dock inte, trots flera försök..
Sedan FunBeat gjordes om kan jag inte föra över mina träningspass från min Garmin. Jag får hela tiden meddelandet att den inte hittar Garmin Communicator Plugin och hänvisar till att ladda ner senaste versionen. Det hjälper dock inte, trots flera försök..
Quote from Camilla Höög on 29 September 2011, 19:54Jag gjorde en import från min 310:a nu och det funkade bra så det är inget generellt problem. Jag kör Win 7 och Chrome 14.
Vad säger testsidan? Är allt ok där?
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/Testa även med annan webbläsare.
Jag gjorde en import från min 310:a nu och det funkade bra så det är inget generellt problem. Jag kör Win 7 och Chrome 14.
Vad säger testsidan? Är allt ok där?
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Testa även med annan webbläsare.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 19:56Fungerar för mig i Mac och Chrome. Tidigare fungerade inte Chrome, men gör det nu efter uppdateringen. Har inte testat Windows sedan funbeat-uppdateringen.
Fungerar för mig i Mac och Chrome. Tidigare fungerade inte Chrome, men gör det nu efter uppdateringen. Har inte testat Windows sedan funbeat-uppdateringen.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 08:52Win7 och IE8 funkar fint här!
Win7 och IE8 funkar fint här!
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 09:12Jag hade också problem ett tag. Använder Firefox som webbläsare men gjorde något med något annat program som gjorde att Internet Explorer används för Communicator pluginet.
Communicator pluginet går inte att installera i 64 bitars IE. När jag hittat 32
Jag hade också problem ett tag. Använder Firefox som webbläsare men gjorde något med något annat program som gjorde att Internet Explorer används för Communicator pluginet.
Communicator pluginet går inte att installera i 64 bitars IE. När jag hittat 32