Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,
Jag har försökt att läsa mig till en lösning på mitt problem men tycker inte att jag hittat något.
Jag kan helt enkelt inte överföra filer ifrån Garmin till Funbeat längre. Det enda som händer är att jag gång på gång får texten "Ett okänt fel uppsto

OS X eller Win?
Jag kan inte längre zippa filerna med Snow Leopard, dom går då inte att importera. Zippa i Win, inga problem. Har varit för lat för att felsöka vidare...

Märkligt, jag använder Win och kan varken ta in via Zip filer eller direkt ifrån klockan. Det har fungerat bra förr. Ska prova rensa både klocka och usb och se om det blir någon skillnad, men jag tvivlar. Fungerar hur bra som helst att importera både till

har också fått problem! Får upp följande meddelande :NS_ERROR_DOM_INDEX_SIZE_ERR: Index or size is negative or greater than the allowed amount

Jag har också börjat få problem med överföringen till FB. Det har ju alltid stått en notering om att det är en bugg i garmins drivrutin, men det har alltid funkat för mig tidigare. I mitt fall tror jag felet ligger i webläsaren - jag "upp"graderade till I

Återvände till IE8 och allt funkar som det ska 🙂