Quote from Guest on 5 July 2012, 15:18Jag kan ej överföra mina resultat ifrån 305an till datorn. Programmvaran är uppdaterad (Garmin conect) och jag har provat att byta usb ingång till datorn, men ingenting händer när jag ska överföra mina resultat. Datorn plingar till när jag ansluter 305an.
Jag kan ej överföra mina resultat ifrån 305an till datorn. Programmvaran är uppdaterad (Garmin conect) och jag har provat att byta usb ingång till datorn, men ingenting händer när jag ska överföra mina resultat. Datorn plingar till när jag ansluter 305an.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 15:28Har du gjort det förut?
Det vanligaste är att man har överfört ganska mycket förut. När history-katalogen når över någon viss storlek börjar det strula. Det finns trådar om var den katalogen finns någonstans och det är bara att ta bort alla filer i den.
Har du gjort det förut?
Det vanligaste är att man har överfört ganska mycket förut. När history-katalogen når över någon viss storlek börjar det strula. Det finns trådar om var den katalogen finns någonstans och det är bara att ta bort alla filer i den.