Quote from Guest on 19 August 2011, 13:02Hej! Jag har problem med att få min klocka att para ihop sig med ANT stickan. Jag drog ut den stickan ur USB för någon dag sedan och sen dess har det strulat.
Efter många om och men kan jag lyckas para ihop dom så att överföring automatiskt sker till Ga
Hej! Jag har problem med att få min klocka att para ihop sig med ANT stickan. Jag drog ut den stickan ur USB för någon dag sedan och sen dess har det strulat.
Efter många om och men kan jag lyckas para ihop dom så att överföring automatiskt sker till Ga
Quote from Camilla Höög on 19 August 2011, 13:12När väl passet är överfört till datorn, som sker när du överför till Garmin Connect, så har klockan inte något med överföringen till Funbeat och GTC att göra. Alltså kan du stänga av klockan och låta den vara.
Funbeat använder Garmin Communicator Plugin.
När väl passet är överfört till datorn, som sker när du överför till Garmin Connect, så har klockan inte något med överföringen till Funbeat och GTC att göra. Alltså kan du stänga av klockan och låta den vara.
Funbeat använder Garmin Communicator Plugin.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 15:04Garmin GPS device is NOT detected. jaha, vad göra nu?
Garmin GPS device is NOT detected. jaha, vad göra nu?
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 15:07och nu helt plötsligt är den hittad. man blir inte klok
och nu helt plötsligt är den hittad. man blir inte klok