Quote from Guest on 21 July 2012, 12:12Hej,
Jag har som många andra en Garmin 310XT, den har funkat prickfritt och jag är nöjd med den.
Dock så har själva överföringen från USB stickan till Garmi Connect börjat strula på sistonde... 🙁
Undrar om någon utev er har samma problem.
Jag har te
Hej,
Jag har som många andra en Garmin 310XT, den har funkat prickfritt och jag är nöjd med den.
Dock så har själva överföringen från USB stickan till Garmi Connect börjat strula på sistonde... 🙁
Undrar om någon utev er har samma problem.
Jag har te
Quote from Ulrika Ekelund on 21 July 2012, 12:22Det kan vara ANT-Agent som spökar. Prova att radera klockan från ANT-Agent och sedan tar du ut stickan och sätter i den igen. Sök sedan efter nya enheter och lägg in klockan på nytt.
Det kan vara ANT-Agent som spökar. Prova att radera klockan från ANT-Agent och sedan tar du ut stickan och sätter i den igen. Sök sedan efter nya enheter och lägg in klockan på nytt.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 13:21Jag har två av Garmins ANT+ stickor, och den ena verkar trasig för då avbryts överföringarna ca 9/10 ggr och den andra fungerar fin fint varje gång. Kolla ifall du kan låna en sticka för att utesluta den.
Jag har två av Garmins ANT+ stickor, och den ena verkar trasig för då avbryts överföringarna ca 9/10 ggr och den andra fungerar fin fint varje gång. Kolla ifall du kan låna en sticka för att utesluta den.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 22:13Har använt Garmin connect under en längre tid (år) men sedan häromdagen kan jag plötsligt, oförklarligt, inte logga in. ;-( Har mejlat Garmin och väntar på svar.
Har använt Garmin connect under en längre tid (år) men sedan häromdagen kan jag plötsligt, oförklarligt, inte logga in. ;-( Har mejlat Garmin och väntar på svar.
Quote from Lars Ekegård on 23 July 2012, 19:40Garmin och kompatibla mjukvaror för att få saker att passa ihop hänger inte ihop.
Har iofs en 410 och med den är jag tvungen att koppla i och ur stickan ett par, tre gånger för att få den att tanka över.
Bra, nej men det brukar gå till slut, har gett up
Garmin och kompatibla mjukvaror för att få saker att passa ihop hänger inte ihop.
Har iofs en 410 och med den är jag tvungen att koppla i och ur stickan ett par, tre gånger för att få den att tanka över.
Bra, nej men det brukar gå till slut, har gett up