Quote from Guest on 6 April 2012, 09:05Jag kan inte öppna appen Funbeat på min IPhone något mer. När jag klickar på den öppnar sidan sig en kort stund och sen kommer jag tillbaka till startskärmen igen. Jag har provat ta bort appen för att ladda upp den på nytt men det blir likadant även då.
Jag kan inte öppna appen Funbeat på min IPhone något mer. När jag klickar på den öppnar sidan sig en kort stund och sen kommer jag tillbaka till startskärmen igen. Jag har provat ta bort appen för att ladda upp den på nytt men det blir likadant även då.
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 09:15Har du provat att starta om telefon?
Har du provat att starta om telefon?
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 18:56Min reagerar genom att inte skicka iväg datan efter slut. Eller som i dag helt lägga av efter 50 minuters träning, hela rundan väck! Shit! :@
Min reagerar genom att inte skicka iväg datan efter slut. Eller som i dag helt lägga av efter 50 minuters träning, hela rundan väck! Shit! :@
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 12:28Har samma problem, appen bara stänger av sig, hinner inte ens starta så stänger den ner sig.
Har provat avinstallera och installera på nytt v2.1.1.1 det blev ingen större skillnad, hinner inte göra en manuell inmatning av ett pass innan appen stänger ner
Har samma problem, appen bara stänger av sig, hinner inte ens starta så stänger den ner sig.
Har provat avinstallera och installera på nytt v2.1.1.1 det blev ingen större skillnad, hinner inte göra en manuell inmatning av ett pass innan appen stänger ner