Quote from Guest on 27 November 2008, 21:26Jag kan inte logga in längre från min windows data, har det hänt något med funbeat eller är det min dator som krånglar?
Det fungerar med andra sidor med inte funbeat...
Och det fungerar utmärkt från min mac men med den kan jag inte kommunicera med min F
Jag kan inte logga in längre från min windows data, har det hänt något med funbeat eller är det min dator som krånglar?
Det fungerar med andra sidor med inte funbeat...
Och det fungerar utmärkt från min mac men med den kan jag inte kommunicera med min F
Quote from Catharina Brattlin on 27 November 2008, 21:36Jag har också problem. Får gå en jädrans massa omvägar för att komma in. 🙁
Jag har också problem. Får gå en jädrans massa omvägar för att komma in. 🙁
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 21:40Hamnade hela tiden här:
http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/index.aspxinnan jag som Sylvia trasslade mig in...
Hamnade hela tiden här:
http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/index.aspx
innan jag som Sylvia trasslade mig in...
Quote from Elias Engqvist on 27 November 2008, 21:41Att säga att det "inte fungerar" gör ju inte att nån kan hjälpa dig. Du måste ju berätta exakt vad du gör och vad som händer/inte händer då!
Menar du tex verkligen "logga in"? Har du inte kryssat i rutan "kom i håg mig" eller vad det står - då har man in
Att säga att det "inte fungerar" gör ju inte att nån kan hjälpa dig. Du måste ju berätta exakt vad du gör och vad som händer/inte händer då!
Menar du tex verkligen "logga in"? Har du inte kryssat i rutan "kom i håg mig" eller vad det står - då har man in
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 21:41Ok. Har hållit på halva kvällen för att komma in. Trodde att det som vanligt var datautrustningen som krånglade. Övervägde starkt att hemsöka den stackarn som ansvarar för iptelefonin och internet. Skulle det ha varit jobbet hade det varit EN sak men nu v
Ok. Har hållit på halva kvällen för att komma in. Trodde att det som vanligt var datautrustningen som krånglade. Övervägde starkt att hemsöka den stackarn som ansvarar för iptelefonin och internet. Skulle det ha varit jobbet hade det varit EN sak men nu v
Quote from Catharina Brattlin on 27 November 2008, 21:47Christer, jag själv gör precis som jag brukar. Inga inställningar är ändrade och cocckies är så långt jag vet tillåtna även med det virusprgram jag har. De var tillåtna i morse iaf. Hamnar på samma felmeddelande som Leif.
Men så länge det går att knöla i
Christer, jag själv gör precis som jag brukar. Inga inställningar är ändrade och cocckies är så långt jag vet tillåtna även med det virusprgram jag har. De var tillåtna i morse iaf. Hamnar på samma felmeddelande som Leif.
Men så länge det går att knöla i
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 21:47Sorry att jag var odetaljerad.
Jag kommer hit http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/index.aspx om jag försöker logga in, eller titta på min startsida eller min träning. Däremot kan jag titta på grupper, bloggar, andras profile
Sorry att jag var odetaljerad.
Jag kommer hit http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/index.aspx om jag försöker logga in, eller titta på min startsida eller min träning. Däremot kan jag titta på grupper, bloggar, andras profile
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 21:48Hur "knölar" ni er in då?
Hur "knölar" ni er in då?
Quote from Catharina Brattlin on 27 November 2008, 21:50Jag gick in på Bloggar, klickade på en persons namn. Då hette det att jag måste vara inloggad för att se sidan. Och vips var inloggningsrutan där, och det gick att logga in.
Men nu testade jag att logga ut. Det gick INTE!
Jag gick in på Bloggar, klickade på en persons namn. Då hette det att jag måste vara inloggad för att se sidan. Och vips var inloggningsrutan där, och det gick att logga in.
Men nu testade jag att logga ut. Det gick INTE!
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 21:50Jag knölade in mig via en av mina bloggar, klickade på en kommentar någon skrivit och kom till inloggningsrutan. Fast jag trodde att det bara råkade sammanträffa med att det normala sättet att logga in började fungera igen.
Jag knölade in mig via en av mina bloggar, klickade på en kommentar någon skrivit och kom till inloggningsrutan. Fast jag trodde att det bara råkade sammanträffa med att det normala sättet att logga in började fungera igen.