Quote from Guest on 28 June 2007, 22:26när jag ska rita en ny runda händer det inget när jag försöker klicka på startstället för rundan... Markören ser ut som ett plus, och jag tycker att det borde gå, men inget händer. Vad gör jag för fel?!?!
när jag ska rita en ny runda händer det inget när jag försöker klicka på startstället för rundan... Markören ser ut som ett plus, och jag tycker att det borde gå, men inget händer. Vad gör jag för fel?!?!
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 22:36Det har hänt för mig också några gånger. Jag brukar avbryta och försöka senare så funkar det bättre...
Det har hänt för mig också några gånger. Jag brukar avbryta och försöka senare så funkar det bättre...
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 08:39Jag har oxå haft problem med att rita runda, men inte med själva "ritandet".
Jag har vid 3 olika tillfällen försökt rita en runda nu, men varje gång jag klickar på spara, så verkar den inte ta det. För när jag kollar på mina rundor sedan så finns den inte
Jag har oxå haft problem med att rita runda, men inte med själva "ritandet".
Jag har vid 3 olika tillfällen försökt rita en runda nu, men varje gång jag klickar på spara, så verkar den inte ta det. För när jag kollar på mina rundor sedan så finns den inte
Quote from Funbeat user on 30 June 2007, 12:49Samma sak har hänt mig, det där med att rundan inte finns med i listan alltså. Såg i en annan tråd att det kunde bero på att namnet var för långt, testade med ett kortare namn men det hjälpte inte heller. Kan det vara ett max antal rundor på varje använda
Samma sak har hänt mig, det där med att rundan inte finns med i listan alltså. Såg i en annan tråd att det kunde bero på att namnet var för långt, testade med ett kortare namn men det hjälpte inte heller. Kan det vara ett max antal rundor på varje använda
Quote from Funbeat user on 30 June 2007, 13:01Prova att spara med åtkomst för "mig och mina träningskompisar" istället för "Bara jag"
Prova att spara med åtkomst för "mig och mina träningskompisar" istället för "Bara jag"
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 14:05Ja, då funkar det ju som det ska.
Ja, då funkar det ju som det ska.
Quote from Funbeat user on 2 July 2007, 22:49Sen jag namnsatte kartan med endast ett namn har det gått bra!
Sen jag namnsatte kartan med endast ett namn har det gått bra!
Quote from Bjarne Lewin on 2 July 2007, 23:33Däöremot så har jag märkt att funbeat inte sparar längdet på rundan när man har använt den om man inte klickar på visa karta... bara lite irriterande men ändå (t-)
Däöremot så har jag märkt att funbeat inte sparar längdet på rundan när man har använt den om man inte klickar på visa karta... bara lite irriterande men ändå (t-)
Quote from Funbeat user on 7 July 2007, 23:08Äntligen är felet hittat (?). När man försökte spara en runda som bara man själv skulle kunne se så försvann rundan. Nu ska det dock funka. Testa gärna!
Äntligen är felet hittat (?). När man försökte spara en runda som bara man själv skulle kunne se så försvann rundan. Nu ska det dock funka. Testa gärna!