Quote from Guest on 3 February 2013, 16:39Jag har nu följt Mikael Forsströms eminenta beskrivning hur man byter batteri på FR305. Det kostade visserligen mig utöver batteriet, även inköp av en ny lödpenna och ett mätinstrument. Men det funkade och idag var jag ute på min första runda med det nya
Jag har nu följt Mikael Forsströms eminenta beskrivning hur man byter batteri på FR305. Det kostade visserligen mig utöver batteriet, även inköp av en ny lödpenna och ett mätinstrument. Men det funkade och idag var jag ute på min första runda med det nya
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 16:49Jag hade problem med detta - utan batteribyte och fick då tipset här att se till
att datorn har helt igång, sätta klockan i dockan och därefter i USB-kontakten - och se det har alltid fungerat sen dess!http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID
Jag hade problem med detta - utan batteribyte och fick då tipset här att se till
att datorn har helt igång, sätta klockan i dockan och därefter i USB-kontakten - och se det har alltid fungerat sen dess!
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 18:43Nix det funkade inte. Men i fönstret på 305:an visas att batteriet laddas.
Nix det funkade inte. Men i fönstret på 305:an visas att batteriet laddas.
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 22:00Kan vara något av de fyra kontaktblecken (internt eller externt)) som blivit skadade under operationen.
Kan vara något av de fyra kontaktblecken (internt eller externt)) som blivit skadade under operationen.
Quote from Funbeat user on 4 February 2013, 09:30Usch. Det låter som att "patienten" måste öpnnas igen för att kolla det.
Usch. Det låter som att "patienten" måste öpnnas igen för att kolla det.