Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatProblem med Garmin?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag kan inte importera från min garmin. Den startar inladdning men stannar på 83% och jag får upp transfer complete i klockfönstret. Någon som vet vad felet är, har kommit nu efter uppehållet?

Jag kunde inte heller synka. Testade 2 ggr men synken hängde sig vid ca 50%. Då använde jag Firefox. Sen testade jag med Chrome och då funkade det direkt.

med IE8 funkar det som vanligt!

Har fixat det. Resetade klockan sedan funkade det igen.

Det funkar inget vidare med min frus FR205 heller. Vi måste ladda upp två-tre gånger innan det lyckas. För oss stannar det vid 100%, sedan händer ingenting.

MacOS X och Safari.

Om jag joxar med annat i datorn medans uppladdningen sker så blir det ibland fel. I de lägena är det högst sannolikt något strul med Garmins komponenter.

Jag har dock fått rapporten från en del att det låser sig redan vid 0%. Kan ni berätta vilka webbläs

Hej Olle !

Min Garmin 505 stannade på 0% 4 ggr, jag använder mig av safari samt snow leopard insticksmodulen från garmin är installerad. Tacksam för hjälp.

//Oskar

Oskar: Gör den det varje gång du försöker, eller har du lyckats importera någon gång?

Och med "stannade" menar du då i 30 minuter eller? 1 minut?

Om du har mycket data i klockan så står den ganska länge på 0% innan den vaknar till liv på displayen...

stannar varje gång, den hittar hittar garmin enheten men sedan händer inget.

12