Quote from Guest on 11 June 2010, 18:56Jag kan inte importera från min garmin. Den startar inladdning men stannar på 83% och jag får upp transfer complete i klockfönstret. Någon som vet vad felet är, har kommit nu efter uppehållet?
Jag kan inte importera från min garmin. Den startar inladdning men stannar på 83% och jag får upp transfer complete i klockfönstret. Någon som vet vad felet är, har kommit nu efter uppehållet?
Quote from Camilla Höög on 11 June 2010, 19:06Jag kunde inte heller synka. Testade 2 ggr men synken hängde sig vid ca 50%. Då använde jag Firefox. Sen testade jag med Chrome och då funkade det direkt.
Jag kunde inte heller synka. Testade 2 ggr men synken hängde sig vid ca 50%. Då använde jag Firefox. Sen testade jag med Chrome och då funkade det direkt.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 22:42med IE8 funkar det som vanligt!
med IE8 funkar det som vanligt!
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 22:55Har fixat det. Resetade klockan sedan funkade det igen.
Har fixat det. Resetade klockan sedan funkade det igen.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 11:18Det funkar inget vidare med min frus FR205 heller. Vi måste ladda upp två-tre gånger innan det lyckas. För oss stannar det vid 100%, sedan händer ingenting.
MacOS X och Safari.
Det funkar inget vidare med min frus FR205 heller. Vi måste ladda upp två-tre gånger innan det lyckas. För oss stannar det vid 100%, sedan händer ingenting.
MacOS X och Safari.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:22Om jag joxar med annat i datorn medans uppladdningen sker så blir det ibland fel. I de lägena är det högst sannolikt något strul med Garmins komponenter.
Jag har dock fått rapporten från en del att det låser sig redan vid 0%. Kan ni berätta vilka webbläs
Om jag joxar med annat i datorn medans uppladdningen sker så blir det ibland fel. I de lägena är det högst sannolikt något strul med Garmins komponenter.
Jag har dock fått rapporten från en del att det låser sig redan vid 0%. Kan ni berätta vilka webbläs
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:36Hej Olle !
Min Garmin 505 stannade på 0% 4 ggr, jag använder mig av safari samt snow leopard insticksmodulen från garmin är installerad. Tacksam för hjälp.
//Oskar
Hej Olle !
Min Garmin 505 stannade på 0% 4 ggr, jag använder mig av safari samt snow leopard insticksmodulen från garmin är installerad. Tacksam för hjälp.
//Oskar
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 10:14Oskar: Gör den det varje gång du försöker, eller har du lyckats importera någon gång?
Oskar: Gör den det varje gång du försöker, eller har du lyckats importera någon gång?
Quote from Elias Engqvist on 15 June 2010, 10:19Och med "stannade" menar du då i 30 minuter eller? 1 minut?
Om du har mycket data i klockan så står den ganska länge på 0% innan den vaknar till liv på displayen...
Och med "stannade" menar du då i 30 minuter eller? 1 minut?
Om du har mycket data i klockan så står den ganska länge på 0% innan den vaknar till liv på displayen...
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 12:46stannar varje gång, den hittar hittar garmin enheten men sedan händer inget.
stannar varje gång, den hittar hittar garmin enheten men sedan händer inget.