Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mina reggade rundor visas inte längre i G-Connect. Men till Funbeat fungerar det. Dom går väl via G-Connect antar jag. Dom har ju alltid visats där innan. Någon som har en idè om vad detta kan bero på???

"Går via G-connect". Hur tänker du nu?
De rundor som ligger i Funbeat ligger i Funbeat. De rundor som ligger på Garmin Connect ligger där. De är inte ihopkopplade.

Får du inte upp en runda när du klickar på en av dina aktiviteter i Garmin Connect eller s

Jag ser dom inte längre som jag gjorde innan. Vad kan ha hänt.

Ser du något på din Översiktssida?
http://connect.garmin.com/dashboard

Ser du något i kalendern på de datum du tränat?
http://connect.garmin.com/calendar

Om du inte ser något någonstans så låter det som att dina aktiviteter är raderade.

Anders, det finns inga aktiviteter på dessa två platser. Kan det ha och göra med att jag uppdaterade mjukvaran i klockan för ett tag sedan??

Njae, det låter mysko om det skulle påverka.
Loggar du in på samma konto som tidigare?

Jag är redan inloggad när sidan kommer upp, som jag alltid varit.

Ok, väldigt underligt är det som sagt.
De enda möjliga förklaringarna som jag kan se är någon av följande:
-Passen är raderade
-Du är inloggad på ett annat konto än vad du använde innan

Dubbelkolla din användarinfo och att du inte har flera konton.

OK, tack Anders för dina svar!

/Robban

Samma sak har hänt mig. Förut fick jag alltid upp en fråga om jag ville gå till Garmin Connect när jag laddade in ett pass i Training Center, men det händer inte längre. Jag försöker ladda upp passen manuellt istället, men eftersom klockan har blivit rätt