Quote from Guest on 29 June 2011, 10:53När jag försöker importera data direkt från min Edge 800 så får jag ett felmeddelande när jag kommer till steget där man ska välja vilka poster man ska läsa in.
Det fungerar bra på windows men på Ubuntu så fungerar det varken med Firefox eller Chrome.
I
När jag försöker importera data direkt från min Edge 800 så får jag ett felmeddelande när jag kommer till steget där man ska välja vilka poster man ska läsa in.
Det fungerar bra på windows men på Ubuntu så fungerar det varken med Firefox eller Chrome.
I
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 11:03Jag startade en tråd för ett par dagar sedan, med rubriken fel på sidan. Kan vara samma fel? men jag har ingen lösning än...
Jag startade en tråd för ett par dagar sedan, med rubriken fel på sidan. Kan vara samma fel? men jag har ingen lösning än...
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 12:16http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=523950
Där är den mesta infon samlad tror jag,
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=523950
Där är den mesta infon samlad tror jag,
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 13:44Kollade den tråden och den innehöll egentligen inget nytt.
Andreas Diesners garmin plugin har jag redan installerat och det fungerar när jag kör mot garmin connect.
Kollade den tråden och den innehöll egentligen inget nytt.
Andreas Diesners garmin plugin har jag redan installerat och det fungerar när jag kör mot garmin connect.
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 21:42Nu trilskas min 310XT. Jag tränade cykling+löpning+simning idag men Garmin Connect vill inte hämta dem från klockan(?) Jag klickar på "Överför" programmet hittar min enhet men bara träningar från den 26 Juli kommer upp på listan. :@
De finns i klockan o
Nu trilskas min 310XT. Jag tränade cykling+löpning+simning idag men Garmin Connect vill inte hämta dem från klockan(?) Jag klickar på "Överför" programmet hittar min enhet men bara träningar från den 26 Juli kommer upp på listan. :@
De finns i klockan o
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 16:42Kan räcka att dra ur stickan!
Kan räcka att dra ur stickan!