Quote from Guest on 30 September 2012, 13:10Jag var i veckan nere i Grekland och cyklade 3 ggr. Nu då jag sitter och skall importera dessa pass till Funbeat (eller Garmin Connect) så fungerar importen bra, men när jag skall visa detaljer kring passet visas ingen karta på 2 av passen (det tredje fun
Jag var i veckan nere i Grekland och cyklade 3 ggr. Nu då jag sitter och skall importera dessa pass till Funbeat (eller Garmin Connect) så fungerar importen bra, men när jag skall visa detaljer kring passet visas ingen karta på 2 av passen (det tredje fun
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 13:20Jag skulle tro att minnet för antalet GPS-punkter tagit slut, så att det tredje passet har skrivit över punkterna från pass1 och 2.
I GPS när man tittar på passen, så får man intrycket att alla har sparats, men om man kör att GPS sparar positionen varje
Jag skulle tro att minnet för antalet GPS-punkter tagit slut, så att det tredje passet har skrivit över punkterna från pass1 och 2.
I GPS när man tittar på passen, så får man intrycket att alla har sparats, men om man kör att GPS sparar positionen varje
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 13:38Tack för tipset! Det verkar stämma som du skriver och det förklarar också varför första milen på min Cykelvasa saknades...
Tack för tipset! Det verkar stämma som du skriver och det förklarar också varför första milen på min Cykelvasa saknades...