Quote from Guest on 23 January 2014, 09:59Någonting har hänt med kalendern nu. I Chrome fungerar inte scrollen i dropboxarna längst upp. Man kan inte ta tag i den helt enkelt och dra. Fungerar att stega med piltangenterna.
Sen kan jag ju bara ta upp att jag fortfarande önskar mig radbrytningar i
Någonting har hänt med kalendern nu. I Chrome fungerar inte scrollen i dropboxarna längst upp. Man kan inte ta tag i den helt enkelt och dra. Fungerar att stega med piltangenterna.
Sen kan jag ju bara ta upp att jag fortfarande önskar mig radbrytningar i
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 10:09Instämmer med föregående talare. Scrollen i drop-down-boxarna fungerar inte i Chrome (Version 32.0.1700.76 m), men gör det i Firefox (26.0) och IE 11. Fler webbläsare än så har jag tyvärr inte installerade på datorn, så de får någon annan testa! 😉
Jag ö
Instämmer med föregående talare. Scrollen i drop-down-boxarna fungerar inte i Chrome (Version 32.0.1700.76 m), men gör det i Firefox (26.0) och IE 11. Fler webbläsare än så har jag tyvärr inte installerade på datorn, så de får någon annan testa! 😉
Jag ö
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 12:43Chrome har hittat på något nytt. Just det där strular lite överallt nu.
Chrome har hittat på något nytt. Just det där strular lite överallt nu.
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 14:27Funkar fint i Chrome 34.
Funkar fint i Chrome 34.