Quote from Guest on 15 June 2015, 15:48Hej,
Efter senaste uppdateringen har jag fått stora problem med att spela musik samtidigt som jag har röstcoach på. När jag skapar ett pass och väljer Musik kommer jag till appen Musik i min iPhone 5S. Allt går bra tills röstcoachen börjar prata och musik
Hej,
Efter senaste uppdateringen har jag fått stora problem med att spela musik samtidigt som jag har röstcoach på. När jag skapar ett pass och väljer Musik kommer jag till appen Musik i min iPhone 5S. Allt går bra tills röstcoachen börjar prata och musik
Quote from Funbeat user on 15 June 2015, 15:58Samma problem, röstcoachen stoppar musiken på min iphone 6. Både Spotify och itunes. Har provat att installera om appen, letat på nätet, men hittar ingen lösning.
Samma problem, röstcoachen stoppar musiken på min iphone 6. Både Spotify och itunes. Har provat att installera om appen, letat på nätet, men hittar ingen lösning.
Quote from Funbeat user on 15 June 2015, 22:19Vi jobbar på en lösning. Tack för rapporten!
Vi jobbar på en lösning. Tack för rapporten!
Quote from Funbeat user on 16 June 2015, 06:14Jag mailade supporten och de sa att de jobbar på en lösning som kommer till App-store om 7-12 dagar.
Jag mailade supporten och de sa att de jobbar på en lösning som kommer till App-store om 7-12 dagar.
Quote from Funbeat user on 6 July 2015, 12:28Problemet dök upp samtidigt för mig och det löstes inte med 3.0.37 som jag fick 25/6. Saknar intervallstiderna väldigt mycket. Tack för en bra app!
Problemet dök upp samtidigt för mig och det löstes inte med 3.0.37 som jag fick 25/6. Saknar intervallstiderna väldigt mycket. Tack för en bra app!
Quote from Funbeat user on 10 July 2015, 22:51Hur går det med en fix?
Hur går det med en fix?
Quote from Funbeat user on 14 July 2015, 21:46Jag är ganska nyfiken på hur det går med musiken och Funbeat. Jag har tre appar igång samtidigt och Funbeat bryter inte bara musiken, den bryter även min 5K-app.
Jag är ganska nyfiken på hur det går med musiken och Funbeat. Jag har tre appar igång samtidigt och Funbeat bryter inte bara musiken, den bryter även min 5K-app.