Quote from Guest on 4 August 2008, 22:11Har fått problem med pop-up reklam när jag är på FB, har blokerat det men det funkar tyvärr inte.
Någon annan som har problem med detta?
Har fått problem med pop-up reklam när jag är på FB, har blokerat det men det funkar tyvärr inte.
Någon annan som har problem med detta?
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 22:21Nix, Ie7 + google toolbar blockerar allt som inte Norton 360 tar.
Nix, Ie7 + google toolbar blockerar allt som inte Norton 360 tar.
Quote from Urban Nilsson on 4 August 2008, 22:21Nej. Jag ska kolla med Olle. Tror inte han har godkänt sånt.
Nej. Jag ska kolla med Olle. Tror inte han har godkänt sånt.
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 22:25Nej, har jag aldrig varit med om.
Nej, har jag aldrig varit med om.
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 22:29Nope, inga pop-ups här inte.
Har Firefox 3.0.1 (samt Flash blocker) och allt är lugnt och fint här.
Nope, inga pop-ups här inte.
Har Firefox 3.0.1 (samt Flash blocker) och allt är lugnt och fint här.
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 22:29har heller aldrig sett några
har heller aldrig sett några
Quote from Jan Lundquist on 4 August 2008, 22:31Jag har heller inga Popups, tack och lov!
Jag har heller inga Popups, tack och lov!
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 22:32Nix, inga bekymmer här heller, kör IE7 + Google toolbar.
Hoppas det löser sig Stefan.
Nix, inga bekymmer här heller, kör IE7 + Google toolbar.
Hoppas det löser sig Stefan.
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 22:33Det finns gott om spywares och halvdolda, heldolda eller fullt synliga verktygsfält som ställer till med sådant otyg. Inte heller helt automatiskt säkert att antivirusprogram och antispywareprogram tar dem, även om de borde!
Får du popups på funbeat är d
Det finns gott om spywares och halvdolda, heldolda eller fullt synliga verktygsfält som ställer till med sådant otyg. Inte heller helt automatiskt säkert att antivirusprogram och antispywareprogram tar dem, även om de borde!
Får du popups på funbeat är d
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 22:35Eller kör en gratisscanning här:
http://housecall65.trendmicro.com/
Eller kör en gratisscanning här: